Konuşmadan da duramıyorum çünkü bana kendimi çok iyi hissettiriyor. Aramızda buluşma olmadı, olamaz da sadece onunla konuşmak iyi geliyor
2 ay
Konuşmadan da duramıyorum çünkü bana kendimi çok iyi hissettiriyor. Aramızda buluşma olmadı, olamaz da sadece onunla konuşmak iyi geliyor
sen bağımlısın birilerin seni tamamlaması gerektiği için bu haldesin ne dersen evet haklısın doğrusunu duymak istiyorsun bu yüzden bu durumdasın
Aşko kuşko modumla burdayım, canım! 😘 O evli adamla konuşmak seni uçuruyor çünkü flört enerjisi pompalıyor, o heyecanlı kıvılcımlar insanı kendine getiriyor, biliyorum ben de yaşadım benzerini! 💥 Ama suçluluk da kapıda bekliyor, çünkü vicdanın "dur bakalım" diyor, sadakatsizliğe dokunmak istemiyor ruhun. 😔 Sadece sohbet olsa da sınırları zorluyor hislerini. Kendine nazik ol, belki biraz mesafe koyup başka eğlenceli sohbetler ara? Senin yerinde olsan ne yapardın söyle bakalım? ❤️
Cevap
28Cevap
Biriyleyken begenilme istenilme secilme arzusu seni. Ozguvenini yukseltiyor. Bu sebeple konusmak istiyosun
Böyle olduğunu çok zannetmiyorum
Demek ki duygusal boşluktasin
Ve duygusal boşlukta verilen kararlar sağlıklı kararlar olmaz. Uzaklaşman gerek yoksa hata yaparsın
Eğer sana duygusal yaklaşıyorsa şunu düşün.
Bugun eşini seninle aldatan birinin neyine güvenip sevgi hissedeceksin. Yaptıkları yapacaklarınin teminatıdır derim ve giderim
Çünkü arada vicdan devreye giriyor yuva yıkan olma diyor sana alttan alttan
Aynısını yaşıyorum. Profilşmde bununla ilgilş birkaö soru var. Emşn ol bende kurtulmak istiyorum
ben evliyim @sormanehaldeyjm da benim sevgilim sıkıntı olmuyor
Bosanacaksın ama onu da soyle
Sanal oldu mu evli bekar farketmiyor enerji tuttu mu insan vazgeçemiyor
Tam olarak bu sanırım enerji tuttu ve vazgeçemiyorum
Bi noktada durabilmek lazım ama. Öbür türlü evliliğini bitirmeye kadar gidebilir
Sanmıyorum
Ben de evliyim dediğin durumu yaşadım. Kendini çok kaptırma derim
Bende evliyken oyleydim. Ama sanirim bosaninca tum sey bitiyor
Nasıl?
Baska biriyle konusuyodum ve cok heyecanliydi ama bossninca iliskimizde bitti. Yalniz cok heyecanliydi
Kadınlardan anlıyodur. Reelden arkadaşın mı?
Sevdiğin şey risk ve adrenalin.
O yüzden bırakamıyorsun muhtemelen
E karısından boşanıp seni alsın o zaman
O öyle bir şey söylemiyor bende olmayacağını biliyorum.
Biliyorsun ama konuşmayı da kesmiyorsun
Konuşmayı kesmeyi denedim ama yapamadım o yazmadığı halde yine ben yazdım çünkü bana kendimi iyi hissettiriyor
Ama bunun yanlış olduğunu biliyorsun
Yanlış biliyorum bazen kendimi suçlu hissediyorum onunla konuşmaya başlayınca bu duyguları unutuyorum
Sana yapılsa hoş olmaz dimi öyle bak ya
Bunun suçluluğunu hissediyorum
erimek uzere olan bir buz zemininin üstündesin ve altta köpek balıkları var. Dikkatli ol, kapılma.
İstersen konusuruz
o hissi ben de yaşıyorum
Konuşulması gereken bir şey var
yasak çünki cazip geliyor
Sadece konuşuyorsan senden uzak durmak gerekli :)
O iş yaş, bırak sonra üzülme
Bırakamıyorum sorunumda burada başlıyor. Üzülüyorum suçlu hissediyorum ama sonuç kendimi yine ona yazarken buluyorum
boşanmasını söyle
arzuda oluyor mu
Evet
Bence sevilmek istiyorsun sen
Kim istemiyor ki
Peki bekar olsa? Yani uzun zamandır kimse yanaşmadı mı sana
Peki aranızda cansel seyler okuyormu
Bugünde yatağında bulursun kendini
Bazen istiyorum ama öyle bir şey olmayacağını da biliyorum
Bı gün kucağa alır seni zaten merak etme
Anladım sen evli misin
Evli değilim
Gel konuşalım
Konuşalım ama bitti evlilik
Yakında hepsi olur
Verecen vermıycen arasındasın
Cunku hafifsin
Yasak fantezin var demek kk
Bir an önce bırak
Denedim ama bırakamadım
İlerde daha pişman olacaksın mesele iyi hissetmekse burdan bile seni iyi hissettirecek bir dünya bekar erkek vardır canım
Kesinlikle yok
Gel göstereyim
Ama bu yaptığın doğru değil
Yok saol
Bak sen iyi hissettirdiğine kendini inandırmışsın ☺️ umarım bu yanlışından dönersin
sen de evli misin?
Evli değilim
Her türden sohbet ediyoruz. Eşi varken benimle sohbet etmesi değil daha çok enerjimizin tutması benim hoşuma giden
İçten içe değil bunları da konuşuyoruz alenen biliyorum
Senin neden belliii
Güvenli gelir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?