Uzaktan tanıştığım, çabuk bağlanan bu merhametli erkekle evlilik sizce mantıklı mı?

30 yaşında diş hekimi olan biriyle tesadüfen tanıştık. Bir buçuk ay uzaktan hikâyelerime bakıyordu, hatta beğeniyordu. Sonra ben ona yazınca açıldı. Bir buçuk ayın dışında bir ay boyunca konuştuk, sadece bir kez buluştuk. Ancak çok kısa sürede âşık olduğunu, beni çok sevdiğini ve hatta hayatının merkezi yaptığını söyledi. Bana baskı yapmıyor, saygı duyuyor. Ayrıca sporuna, dersine, işine gücüne de bakıyor. Ben 29 yaşındayım lise mezunuyum. Bu kişi merhametli ve duygusal biri. Sizce böyle biriyle evlenmek doğru olur mu? Benim de onun da niyeti ciddi, beni her hâlimle de beğeniyor. Hasta olduğumda da hemen bilet alıp gelmek istiyor. Üç ay görüşemeyeceğiz diye çok üzüldü, biraz görüşmek için ikna etmeye çalıştı sonra "Saygı duyuyorum, yeter ki iyi ol." dedi.

Uzaktan tanıştığım, çabuk bağlanan bu merhametli erkekle evlilik sizce mantıklı mı?
Cevapla