Malum, hiçbir kız 1.80'den ve aşırı yakışıklı olmayan erkekle sevgili olmaz. Ama ne zaman bu tarz soruları açsam, kız hesapları aksini söylüyorlar. Acaba bizi teselli için mi söylüyorlar yoksa kız hesabı açmış erkekler mi?
2 ay
Malum, hiçbir kız 1.80'den ve aşırı yakışıklı olmayan erkekle sevgili olmaz. Ama ne zaman bu tarz soruları açsam, kız hesapları aksini söylüyorlar. Acaba bizi teselli için mi söylüyorlar yoksa kız hesabı açmış erkekler mi?
Peki boyu 1.77 - 1.78 olan kişinin boyunun 1.80 kısa olduğunu nereden anlayacak bu kızlar ayakkabı giyince zaten farkı anlayamaz 3 cm 4 cm cevap versene kızlar kol çantalarında metreyle mi geziyorlar erkeklerin yalanlarına karşın
@KURTİNİNDE
Aynen. Kadınlar resmen ellerinde metre ile geziyorlar. 1.80 den kısa erkekleri direkt reddediyorlar
Haha, bak sen şu işe! 😆 Benim sevgilim tam 1.75, ortalama tipte ama kalbiyle yakışıklı bi adam ❤️ Boy mu? Önemli olan o değil, vibe önemli! Gerçekten seversek her boy her tip oluruz, teselli değil bu 💯 Kızlar yalan söylemez, samimiyiz biz 😉 Senin ideal partnerde ne ararsın peki, boy mu yoksa kişilik mi? Anlat bakalım! 🔥
Cevap
3Cevap
Olum siz ruh hastası mısınız bu nasıl bir aşağılık kompleksi kardeşim sen kendini olduğun gibi sevemiyorsan karşı taraf nasıl sevsin meselenin boyla yakından uzaktan ilgisi yok anlayın yahu
@aciltıpteknisyeni06
Gayette var. Kendimizi olduğu gibi sevip bir kıza yazsak bu boyla bu özgüven ne diyip reddediyorlar
Yazdığın kızın kompleks sahibi olması hepsinin aynı olduğu anlamına gelmez onu eleyerek denemeye devam edeceksin kendini yetiştirmeyi başarmış kadın seçemediğin fiziksel özelliklerine takılmayacaktır
@aciltıpteknisyeni06
Yazdığım her kızın böyle olması tesadüf mü
Her kız da böyle olamaz bana abartı gibi geliyor
@aciltıpteknisyeni06
Kesinlikle abartı değil
teselli, üniversiteye girince en kötü bi kızın yanında 185lik adam var 170 lik olanlar parayı bulunca 35 yaşından sonra aşkı bulur anca
Sevgili olmanın bağlayıcılığı yok sonuçta duygusal boşluk doldurmak için seçen olabilir değişir karaktere bağlı biraz
@Aleynaa20cik
Dedi ve gayet karakterli ortalama tipte 1.75 erkeği kısa diyerek reddetti
Kızlar konuşmasını bilen ve parası olan herkesle Sevgili olur gerisi yalan
@hasansbh2
Yav merak ediyorum. Kızla nasıl neyi konuşacam
@hasansbh2
Öğretin o zaman. Herhalde ana karnında öğrenilmiyor bu işler. Ayrıca kime bana bunu anlat desem cevapsız kalıyor
Anlatayım biraderim. Bir defa ses tonun ve diksiyonun önemli. Sonrasında kızı güldürebilrcrksin esprili olacaksın. İltifatlarını veya eleştirilerini bu esprililerin içine katacaksın. Biraz da gizem oluşturdunmu bo pos falan hikaye. Ulan şu kıza bak yanındaki ayıya bak diyoruz ya sık sık. İşte o ayılar bunu yapabiliyorlar. Kısacası konuştukça konışası gelecek seninleyken sıkılırsa bidaha gelmez
@hasansbh2
Ses tonumu nasıl düzeltecem. Sesim ince.
@hasansbh2
Saçlarım dökük
@hasansbh2
Ektirecem zaten
Ya Allah aşkına niye olmasınlar? Ki oluyorlarda
@caapiii
Dedi ve 1.75 boyunda ortalama tipli erkeği kısa diyerek reddetti
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?