Duygusal ilişkilerde kız olan tarafın erkek taraftan maddi bir şey talep etme hakkı var mıdır, bu ayıp ya da saygısızlık olur mu
2 ay
Duygusal ilişkilerde kız olan tarafın erkek taraftan maddi bir şey talep etme hakkı var mıdır, bu ayıp ya da saygısızlık olur mu
İlişkinin boyutuna bağlı zaten bşr bütün olduğuna insnıyorsan sorunları aranda çözmeye çalışırsın. diğer türlü bunu al bunu ver borcum var gibi ssçmalıklar çok ayıp şeyler bana göre
Bi dönem bunun etik olduğunu düşünürdüm, çok maddi zorluklar yaşamış bi insanım ve bu yüzden sevdiklerimin bana destekçi olacağını beklerdim ama yaşadığım deneyimler bana tatiyyen öyle bir şey olmadığını öğretti, ben de bu insanlara tabiri caizse tekmeyi vurdum, çünkü ben düşerken benle eğlenmeye çalışan kalktığımda da beni aramasın, o sevgiyi kendime verip her türlü taleplerimi kendim karşılıyorum
Evet, gerçek ilişkilerde insan emeklerinin karşılığını bekliyor, ama bu olmayınca o emeği kendine vermeyi öğreniyorsun ve beklemeden her şeyin karşılanıyor, tabi sevgi de bir ihtiyaç ama bilmiyorum bu günlere zor geldim ve beni elde eden hak etöeli mentalitesindeyim galiba artık
Centilmenlik adı altında sömürülmeye mahkum edilmiş erkekler komitesi olarak haklarımızın farkındayız ve bu rejime kesinlikle boyun eğmeyeceğiz cart curt.
Hey bnabebej, bence ilişkilerde maddi talep etmekten ziyade karşılıklı destek önemli, ama sürekli hediye veya para istemek saygısızlık gibi gelebilir 😕💸 Eğer sevgilinizle eşit hissediyorsan ve o da isterse sorun yok, ama ilişkiyi alışverişe çevirmek aşkı söndürür ya! Ben sevgilimle ufak sürprizler yaparız, o da bana ❤️ Senin ilişkin nasıl, böyle talepler oldu mu hiç? Anlat bakim! 😘
Aynen canım haklısın 😌 Zor zaman desteği başka şey, lüks isteği başka şey 💸💕
Cevap
2Cevap
Çok önemli ve acil bir şey olmadığı sürece etik değil bence, erkekleri ATM gibi gören kızlar yüzünden hepimizi öyle sanıyorlar sonra
Bana göre normal değil ama karşı taraf ok ise sorun yok kendi bilecekleri iş
Resmiyet yoksa evlik nişan söz vs istemek ayıp
Talep degılde erkek yerı geldıgınde hedıye alması gerekır yerı geldıgınde kızında erkege hedıye karşıklı olması en guzelı bence
Duruma gore degısırrr
Zarfunsa kapalı ımıs senın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?