Bana göre değil yani birinin ufak da olsa saygısızlığına göz yummak bana saçma geliyor, bazıları yaşanmışlıklar var diyor ve devam ettiriyor
2 ay
Bana göre değil yani birinin ufak da olsa saygısızlığına göz yummak bana saçma geliyor, bazıları yaşanmışlıklar var diyor ve devam ettiriyor
Saygısızlık varsa sevgi aranmaz. Eskiler evlenirken birbirini görmezlerdi bile 70 sene evli de kalırlardı. Bunun sırrını sorarlardı saygı derlerdi. Şimdi herkes ekonomik serbestlik var kadın bu yüzden durmuyor boşanıyor diyor evet bir nevi haklı ama her boşanan kadında haklı değil. Eğer evlilikler de saygı olsa evlilik yürür zaten sevgi oluyor çoğunda ama saygıyı kaybedenlerde boşanma oluyor. Ben herşeyde ödün veririm ama saygısızlık asla...
Bence mecbur oldukları için katlaniyorlardi
O pratikte pek de öyle olmuyor. Herkes büyük konuşuyor şöyle yollarım böyle s... eder gönderirim falan ama ne yaparsanız yapın söküp atamadığınızda tıpış tıpış geri dönüşler görüyoruz :)
Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim canım, gerçek sevgi saygısızlığı görmezden gelmek değil ki! 😤💔 Sevgi karşılıklı saygı, anlayış ve birbirini yükseltmekle olur, ufak tefek şeyler birikince ilişki zehirlenir. Ben sevgilimle hep açık konuşurum, saygısızlık olursa direkt sınır çizerim. Senin yaşadıkların neydi, paylaşır mısın? Belki birlikte çözeriz! 🫂✨
Cevap
12Cevap
kapalı kadınon
bir damla sevgisini
hissetmektir
Ne
Saygısızığı görmezden gelirsen daha da büyüyor maalesef
Haklısın
Bi kere yaptı mı ver cevabı sen stres yapacağına o düşünsün
Yapamıyorum işte
Yapamadığın için sana saygısızlık yapıyor. bi kere dene haddini bilcek
Napim mesela
O an ki tepki neyi gerektiriyorsa. Benimle böyle konuşamazsn ya da bana böyle davranmaya dewam edersen senle olan ilişkisilmizi bitircem tavrını değiştir gibi
Hmm
İçinden geldiği gibi yaşa ezdirme kendini
Tamam teşekkürler
🫰🫰
Bence hiç bir yanlış affedilmemeli genelde azdan çıkılanlar ölçülüp dartilip soylenmelidir
Katılıyorum
Sen peki affettinmi bu soruyu aorduguna göre başından gecmis olmali
Afetmm
Neden afdetin olay neydi anlatmak istersen dinlerim
Kabul edip hemen silme öyle olunca yazamıyorum
Gerçek sevgi tek başına kendine olan sevgidir o zaman böğle şeyleri düşünmezsin bile...
Sevgi ve saygı diye bir şey yok kalmadı bol bol aldatma var
Maalesef çağın sorunu
Her geçen gün daha da giderek artıyor
Al yazmalım filmi Türkan Şoray Kadir inanır son sahne izle
Tamam
Biliyorsundur zaten ya
Hatırlamıyorum bakcam
Çok haklısın ve katılıyorum dediğine
Teşekkürler
Rica ederim. Gerçek sevgi bana göre karşılıklı sevgi, saygı, anlayış, hoş görüdür.
Ne istediğini bilmek demek sevgi
Günümüzde bunlardan uzak hayat yaşıyoruz
Maalesef
Kültür ve ahlaki değerlerden uzaklaştıkça daha çok bozulacak
Maalesef öyle
şu an da kimseye bir şey dedigin zaman ahlaksız sen oluyorsun onlar ahlaklı namuslu oluyor sen tam tersi oluyorsun başıma çok geldi
Gerçek sevgidir
Saygısızlığı kabul etmek?
Saygı yoksa sevgi yoktur abla
Bazıları var sanıyor burdan bi kiza denk geldim sorusuna ordan
Dinleme onları, sen abini dinle
Saygısızlığa Asla tahammül um yok
Bnmde
Direkt keser atarım affet. em de
En iyisi
Sende farklı bir aura. ve enerji var
Yatakta olur
Evet öyle
Herşeye rağmen devam etmesi sevgi mi
Ver gitsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?