Yeniden evlenecek olsanız yine aynı kişiyle evlenir miydiniz?
2 ay
Yeniden evlenecek olsanız yine aynı kişiyle evlenir miydiniz?
Evlenirim. Eşimle aile yapısı, kültür, gelenek görenek birçok konuda farkımız varken bunu bir sorun haline getirmiyor. Beni ailesine ezdirmiyor. Kendi ailesinde ve çevresinde gördüğü normları bana dayatmıyor, beni dinliyor. Fikirlerimi önemsiyor. Bir sorun olduğu zaman işi çözmeye bakıyor, büyütmeye değil.
ne güzel. çocuk var mı
Hayır, uzun bir süre de çocuk düşünmüyoruz. Bahsi geçiyor sadece.
yaşlar kaç? ne kadar oldu evleneli
Yirmilerin sonuna doğru gidiyoruz. Daha yeni ya, çok olmadı.
36-45 yazıyor da :)
ve?
sanki daha büyüksün sandım
Şuana dek evlenmwdim ama mantıken boşanmıs olsam yenıden aynı kişiyle evlenmezdim çünki ne olursa olsun güzel günlerden çok kötü günler aklıma gelir daha doğrusu korkutur en kucuk bı tartısmada yınemı o olaylara gidiyoruz vs olur ınsan ayrıca evliliğe karar vermek ve bitirmek hiç kolay bir süreç olmasa gerek buna ragmen bitmiş birşeyi yeniden denemek daha buyuk bir son bence en ıyısı herkesın dınlenıp yenı bı sayfa acması
Ayyyyy aslaaaaa
Çok mükemmel ondan
şu an evli misin? çocuk kaç tane
Ne onla ne de başkasıyla... evlilik pişmanlıktır net.
çocuk var mıydı?
Evet 1 tane
boşanmayı düşünüyor musun? sanırım çalışıyorsun?
İstiyorum ama ikna edemiyorum.
çalışıyor musun? ailen biliyor mu bunu
Çalışmıyorum ve kimse bilmiyor.
boşanınca var mı geçinecek bir maddi dayanak?
Ayy canım, ben 23 yaşındayım ve sevgilimle evli değilim ama şöyle diyeyim: Yeniden şansım olsa ❤️🔥 kesinlikle aynı adamla giderdim! Çünkü o benim enerjimi tamamlıyor, her flört anımızda kalbim pır pır atıyor 💕 Neden mi? Bizi birleştiren o deli dolu tutku, güven ve kahkahalar yüzünden! Sen olsan ne yapardın, aynı kişiyle mi evlenirsin yoksa yeni maceralara mı atılırsın? 😘✨
Cevap
2Cevap
evli değilim
Sağ el değil sol eli isterdim
Evlenmezdim hayır.
evli misin
çocuk var mı? tekrar evlenmeyi düşünüyor musun
aynı kişi demişim :)
hangi şehirdesin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?