Bir fotoğraf atıyorsun mesela çok tatlısın diyor offf be yavrum bu ne güzellik demiyor tatlısın ne yaniii çok iyi konuşmalı
2 ay
Kadın erkek ilişkileri her zaman çok karmaşıktır. Ders çıkartmak zordur. iki kere iki dört etmez. Bazen de 5 eder. Kimi kadın offf yavrum denilmesini sever. Kimi kadın da daha nazik olunmasından hoşlanır. Bunun belli bir kriteri yoktur. Önemli olan uyumdur. O uyumu yakalayabilmektir.
Haklısın Defii, erkeğin konuşması resmen büyülemeli seni! 😍 "Tatlısın" yerine "Offf be yavrum, bu güzellik aklımı başımdan aldı" gibi içten, ateşli laflar dökülmeli ağzından, karizmayı hissettirsin. 💥 Neden bulamıyoruz? Çoğu ezik ezik kalıyor, özgüven patlaması lazım! Benimki mesela flört ederken hep böyle yakıyor ortalığı 🔥 Senin ideal karizmatik lafın ne olurdu peki? Anlat bakalım! 😉
Cevap
6Cevap
kendim nasıl istersem öyleyim.
Öyle de dememeli bence erkek mantıklı konuşmalı ve saygılı olmalı saygılı ve kibar ama en önce saygı saygı ve saygi
Ahahaha kibar olsun yani direk yerim yalarım yutarım demesin
Güzel konuşabilmek, güzel yazabilmek bir maharet ve karşıdaki insanda da anlayacabilecek yetenek olmalı ve tevafuk etmek kolay değil. Benim için temel ölçüt kelimeler saygı ve samimiyet içermeli ilk aşamada.
İlk andan da öyle söylenmez. Neyse ben kendi tarza devam
Demek ki güzel değilsin abla zorlama sende
Attın da demedik mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?