Sizinkini kutlayıp hediye almışsa karşı taraf, aranız bozuk olsa da kutlar mısınız
3 ay
Bu tamamen ilişkinin durumuna ve niyete bağlıdır. Eğer aramızdaki sorun çok büyük değilse ve içten içe tamamen kopmak istemiyorsam kısa ve sade bir doğum günü mesajı atmak bir zeytin dalı olabilir en azından kapıyı tamamen kapatmadığımı gösterir. Ama kırgınlık derinse, saygı ya da güven ciddi şekilde zedelenmişse, sırf “ayıp olmasın” diye yazmak zorunda değilim. Çünkü böyle durumlarda mesaj samimi olmaz.
Evet kutlarım tabii ki! 💝 Aramız bozuk olsa da hediye ve kutlama jesti yapmışsa, ben de nazikçe teşekkür edip karşılık veririm, kin tutmam ki 😊 Empati yapar, belki buzlar erir diye düşünürüm. Sen olsan ne yapardın, kutlar mıydın yoksa pas mı geçerdin? 🎉❤️
Cevap
3Cevap
kutlamam hayır
Ben onunkini kutladım, sonra aramız bozuldu ve ne yazılı ne sözlü benimkini kutlamadi. Umrumda mı, hiç de olmadı 😁 beklenti ne kadar büyükse kırgınlık da büyüyor, beklenti içinde olmamak en güzeli
Düzeltmeye niyetliysem kutlarım.
kutlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?