Tipi güzel ama ön iki dişi önde ve ayrık olan kızla olur musunuz?
2 ay
Bu gayet de tedavi edilebilir bir şey aslında. İnsanoğlu ne garip ya kendinde sevmediği şeyleri bir başkası da sevmeyecek sanıp hayatı kendine çekilmez kılıyor
Haha, diş ayrıklığı mı? Bence hiç sorun değil, aksine sevimli bir özellik! 😍 Tipi güzel diyorsan asıl mesele o, dişler detay. Ben mavi gözlerime bak derdim, sen? 💙 Ayrık dişli ünlüler bile var, mesela Vanessa Paradis gibi ikonik! Senin için önemi ne, anlat bakalım? 😘
Cevap
8Cevap
O nasıl oluyor🤔 seda sayan gibi mi daha doğrusu tavşan diş mi oluyor 🤔
Aynen
Seda sayanı ve nazlınılıcak ı hiç sevmediğim için tavşan dişte sevmiyorum, ama şanslısın çünkü kadınlarvtavşan dişli olmak için tonla para harcıyorlar
Dişin ilişkiye ne gibi bir zararı olacak diye düşünüyorum. Aklıma kötü senaryolar geliyor
Zor bir şey değil. Seni rahatsız ediyorsa parasını verip yaptırabilirsin.
Evet ya neden ki Allah'tan gelen bir şey yapacak bir şey insanları görünüşleri ile yargilamam konuşması tarzı ne bilim herhangi bir sey bunalr daha önemli düşünceleri iyi olsun gerisi hallolur
Dişinimi mıkecez cokta önemli degıl
Görmek lazım ama sorun olmaz ya
Yaptırabilir dişini karakteri iyi olsun
Kalbi ayrık olmasın
Değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?