Yalnızlik neden garipseniyor, herkesin illa sevgilisi ya da flörtü mü olmak zorunda?

İnsanlar neden bir kişinin yalnızlığı da isteyebileceğine inanmıyor, özellikle kadınlara niye sevgilin yok, flört de mi yok, ya istemiyoruz belki, Allah Allah.

Yalnızlik neden garipseniyor, herkesin illa sevgilisi ya da flörtü mü olmak zorunda?
Cevapla