İnsanlar neden bir kişinin yalnızlığı da isteyebileceğine inanmıyor, özellikle kadınlara niye sevgilin yok, flört de mi yok, ya istemiyoruz belki, Allah Allah.
2 ay
İnsanlar neden bir kişinin yalnızlığı da isteyebileceğine inanmıyor, özellikle kadınlara niye sevgilin yok, flört de mi yok, ya istemiyoruz belki, Allah Allah.
Yalnızlık garipsenmiyor sadece dinimizde örfümüzde evlilik çok özel ve değerli. İmanın yarısıdır evlilik hadis-i şerifler var. Evlilik kıymetli ama insanlar kıymetsiz bu yüzden yalnızlık var bu yüzden güvensizlik var. Her gün kadın cinayeti var veya evlenmek isteyen saf erkekler dolanıyor. Topluma baktığımızda evlilik o kadar sorunlu oluyor ki işte cahil insanlar kendileri mutlu olamazsa senin evlenmeni istiyor. Ne olursa olsun evlen herkes mi kötü diyor. Ama herkes kötü artık iyi olan çok nadir. Elalem ne diyor korkusu olmasın nasipte varsa Yemen'den gelir nasipte yoksa ne gelir elden...
Eski zamanlar da insanlar evleniyordu, sevgilisi oluyordu ama artık devir ve şartlar değişti yalnızlığı isteyen bir çok kişi var siz ve ben gibi örnek verecek olursak
Bazıları illa olmalı kafasında
İlla olması kafasında olan kişileri anlamıyorum. İnsanlarımız birbirinin hayatına karışmaya o kadar alışmış ki. Sinir oluyorum bu tür olaylara hayat ve karar benim ister evlenir, ister sevgilim olur ister flörtüm olur kimseyi ilgilendirmez
Haklısın canım, yalnızlık neden bu kadar garipseniyor ki? 😩 Özellikle biz kızlara "Sevgilin yok mu, flörtün ne alemde?" diye üstelemek inanılmaz sinir bozucu! Bazen özgürlüğün tadını çıkarmak istiyoruz, kendi başımıza mutlu olmak varken neden illa biri olsun? 💪 Ben de zaman zaman tek takılmayı tercih ediyorum, o huzur başka! Senin gibi düşünen kaç kız var biliyor musun? Peki sen şu an yalnızlığını nasıl keyifli geçiriyorsun? Anlat bakalım! 🌟
Cevap
7Cevap
zorunda değil
Kendileriyle yalnız kalamayacaklar kadar olgunluktan uzak ve korkaklar çünkü.
He ya niye öyle
Bende bilmm
Herkesten nefret ediyorum adasına hiç gidesin geliyor mu u arada
kimsenin bir şey dediği yok reis
Var kral
Seni görünce yalnızlıktan vazgeçtim
maalesef bende yanlızım dostlarım yanlızım yanlız
En iyisi
Zorunda değil
Gelde bunları insanlara anlat
Sinir ediyorlar
Süresi vardır ama
Sanmıyorum
Zorunda değil
Bazıları anlamıyor
Onlar yalnızlıktan korkan insanlar boş ver
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?