Yollu falan değilim, aranmıyorum da. Yanlış bir zamanda yanlış biriyle yaşanmış bir şeydi.
2 ay
Yollu falan değilim, aranmıyorum da. Yanlış bir zamanda yanlış biriyle yaşanmış bir şeydi.
Tam da dediğin gibi yanlış bir zamanda yanlış bir duygu ile Yaşadığım bir şey Hepsi bu kadar hepimizin başına gelebilir bunun için seni yargılayamaz kimse zaten o tiplerle de senin işin olmasın
Küçük bi yerde mi yaşıyorsun peki?
Hayır
boş ver o zaman yaa takma kafaya
Yaş kaç peki
Kesinlikle abartıyorlar canım, sen yollu falan değilsin! 😤 Bir ilişki yaşamak seni kolay kız yapmaz, o zihniyet eskide kaldı. Yanlış zamanda yanlış adamla olmuş, olmuş bitmiş, büyütme kendini üzme. 💔 Ben de benzerini yaşadım, geçiyor zamanla. Sen kendini nasıl hissediyorsun şimdi, anlat bakalım? 🌸 Senin yerinde olsam özgüvenimi tavan yapardım! 😘
Cevap
15Cevap
İnsanlar düşünmüyor, kendi düşüncesinde olmayanı canavarlaştırıyor. Bence sen bunun farkında temiz birisin
Erkeklerin çoğu yollunun alası olur o zaman, temiz erkek yok piyasada
Ya ruhun temiz olsun gerisi önemli değil ya o mantıkta bakarsan eğer bugün namus dedi ufak operasyon ile tekrar kazanılıyor
Ne yaşadın o önemli bekaretini verdin mi yoksa elleşmeyle yalaşmayla mı kaldı
1 yrrk için hayatını mahvetmişsin eleman yakışıklı mı bari bişeyler yaşadığına değdi mi
Hayat senin... Elalem ne der diye yaşama
Bal gibide yollu oluyon o yapan da o evladı oluyo
Aynen
Vurdurduğun an iş bitti
İşte kimse öyle düşünmez maalesef
Çokta önemliydi herkes kendine baksa
Öyle
Âşık mıydın
Seviyordum diyelim
Peki onun Seni sevmediğini anlamadın mı
Arada kalıyordum bir türlü anlayamadım demek, sonunda iş içten geçti
Kaç ay sonra birlikte oldun
Çok yeniydi ay bile olmamıştı
Bir ay bile olmadan neden bekaretini verdin ki hemen
Nasıl tanıştınız ilk adımı kim attı
Dediğim gibi yanlış bir zamandı... Aptallığım
Nasıl tanıştınız
İş yerinde
He daha önce tanıyordun yani zaten
Hayır
Nasıl hayır iş yerine girer girmez sevgili mi oldun
Sayılır
Market işi mi
Yaşlar kaç
İkimizde 20 niye soruyorsun
Merak
Gizliyiz zaten
Konuşmak istemiyorsan sormam bir şey
Sor
Senden önce kaç kişiyle yapmış
Bilmiyorum sadece ilişkim olmuştu dedi
Tek Kurban değilsin belli çok mu yakışıklı boyu posu
Neyse müsait olduğunda konuşuruz yorumda
Evet öyleydi ama ben duygusal olarak yaklaşmıştım
Diktirecek misin?
Olabilir çünkü öyle biri olmamama rağmen öyle bakacaklar
Peki kullanılıp atılma psikolojisini nasıl düzeleceksin
Markette mi çalışıyorsunuz
Bilmiyorum sence nasıl düzelir
Ya cevap vereceğin zaman gelsene
Evet
Kaybolup durunca canım sıkılıyor
Yaz istersen dm den konuşalım
Senin için cidden çok üzüldüm
Cevaplıyorum işte sorcaksan sor burdan
Nerde yaptınız eve mi otele mi götürdü giderken böyle birşeyin olacağını bilmiyor muydun
Benim ne kadar üzüldüğümü tahmin edemezsin
Cevap vermedin
Hayır başka bir şey için gitmiştik arabayı tenha yere götürdü kafa dinleriz dedi
Araba da mı oldu
Çok şey soruyorsun
Bir şeyleri anlamaya çalışıyorum
Sorma dersen sormam bir şey
Açıkça sor
Nerde yaptınız?
Araba dedim
Karşı koyamadın mı
İstemediğimi söyledim sonra normal sadece sevişmeye başladık sonrasında karşı koyamadım
Nasıl korundunuz
O zaten bir şeyler yaşamak için hazırlıklı gelmiş ama ben korkudan yine de ertesi gün hapı aldım
Prezervatif kullandı yani canını yaktı
Aynen
Pantolon yok muydu üstünde neden çıkardın ki hemen
Yalnız birkez mi yaşadın onunla
Sonrada ayrıldınız
O anki şeyi anlatamam sana çok farklı gelişti
Çıkardın pantolonı sen de istiyordın yani
Bir daha birlikte oldunuz mu
Evet o ayrıldı hemen ertesi gün hiç bir şey olmamış gibi davrandı. Beni tek gecelik gibi birisi sandı
Çok açık mı giyiniyorsn normalde
İstemiyordum diyorum sen neyi zorluyorsun
Anladım bakire olduğunu bilmiyordu muhtemelen
Hayır hatta kapalılardan daha uygun
Pantolon vardı ama dimi işte sen mi çıkardın o mu o kısmı merak ettim
Bilmiyordu galiba hatta bakire olmadığımı düşündüğü için böyle yaklaşmışta olabilir o an ona söylemeye çalıştım hatta söyledim ama o andan sonra kendini tutamadı zaten niyeti oymuş
Pantolonu kim çıkardı
O çıkarttı zorla ben o an tepkisiz kalmıştım korkudan ağlıyordum savunmasız şekilde
Ağlarken mi yaptı
Offf evet
Çok üzgünüm valla
Tamam soru yok canını sıkmıycam dahaa fazla
Psikolojik olarak çok kötü durumdaydım çıkmazdaydım bir şeyler kullanmaya yöneldim o da bunu fırsat olarak gördü
Son soru işten çıkacak mısın aynı yerde çalışmaya devam mı edeceksin
Bir kaç ay sonra çıkıyorum
Fabrika mı market mi iş ne
Ne önemi var kaç kere sordun
Yani bıraktığında üzüleceğin bir iş mi
Hayır asla
Bu iyi işte, senin için yapabileceğim Bir şey var mı
Yok gibi sağol yine de
Tamam olursa yaz yoruma
Soru yok artık
👍🏼
Belki tesiri olmayacak ama üzülme üzülmemeye çalış daha çok gençsin kalbini yorma
Zor bir psikoloji ben kendimden nefret edecek duruma gelmişken onun rahatlığı çok zoruma gidiyor
Hiç mi vicdan yapmaz insan hiç mi pişman olmaz
Benim bile zoruma gidiyor çok iyi anlıyorum seni ve yemin ederim çok üzgünüm
Bizim de sevgimiz oldu almadık ahını yapmadık yani
Benim yerimde olsaydın ne yapardın
Bilmiyorum ki tanımıyorum seni
Kendi düşünceni merak ediyorum senin başına gelse yani kız olsan
Diktirmezdim ama bi de onun psikolojimi bozmasına izin vermezdim
Seviyor musun onu hâlâ
Ne sevmesi alçak herif nefret kusuyorum elimden gelse bir kaşık suda boğarım çok yanlış kişiye çok yanlış bir şey yaptı
Başta seviyordun ama şimdi nefret ediyorsun
Hâlâ aynı işyerinde olup yüz yüze bakmak zor olmuyur mu
Çok zor dayanıyorum
Sevmeye devam mı edeyim ne bekliyorsun adam olsaydı da hak etseydi sevgimi
Bölümünü yerini falan değiştiremiyor musun nedeniy 2 ay beklemek zorundasın ki çıkmak için
Öyle gerekiyor
Neden işte maddi mi
Ondan sayılır
Borç vereyim yeni işe girince öde bana
Sağol
Sende
Sen hayatına devam et. boş ver onları
Benim şahsen işim olmazdı öyle biriyle
her şey yaşandı mı ve biliniyor mu
Evet gav*t olduğu için arkadaşlarına anlatmış
Belasını bulsun
Anlatmısmı mılletee
Benim hatam da oydu ama onun yaptığı apayrı bir şey. Bir de aileme yakışır bir kız arıyorum demiş sağa sola
Adam numarası yapar mis gibi de kadını alır yuvasını kurar, yaptıkları da yanına kâr kalır. Kandırdığı kızların da hayatı altüst olur. Olay bundan ibaret
Ben inanmıyorum herkesin yaptığı yanına kalıyor en çokta bu koyuyor insana
Abartmislar
Derece si neydi
oluröyle şeyler
Ne zaman yaşandı
evet öylesin
👍🏼
bakire olmayan kızla asla sevgili olmam
Diktiriyorlar ama sen bilirsin
hdksmdfjdm olm allah korusun öyle birine denk gelmiyim dua et
sen kaç yaşındasın
Valla sadece bakire diye olacaksan denk gelsin
20
bakire diye olmıcam tabiki. Temiz kız istiyorum sadece geçmişi olan bi kız istemezdim
yaşıtmışız
Sen de kızları kandırmıyosun demi bu yaşta erkekler çok güzel kardeşim*k
kandırmıyorum şerefsiz bi kişiliğim yok
Benim de tertemiz bir geçmişim vardı bu şeref yoksunu yüzünden kendimi suçlayıp duruyorum hayatım mahvoldu keşke elimden bir şey gelse de yaptığı yanına kalmasa
böyle detaylı bilmiyodum kusura bakma. Empati kurunca konuştuğum kız olsa böyle bana kendini açıklasa sorun etmezdim hatalar olabilir. Seni zaten olduğun gibi kabullenen birisi gircek hayatına ve suçlu hissetmene de inan gerek yok yaşandı ve bitti gerçek sevgi sanmışsındır yapmışsındır. Bu saatten sonra değiştirebilceğin bişey yok önüne bak hayat bi şekil geçip gidiyo sen kafana taksan da takmasan da. Bu kısıtlı zamanda takmamak en doğrusu
Karşıma biri çıkarsa benim nasıl biri olduğumu bildiği için sevecek. Bu konulara girmeye gerek kalmasın bile. Konu açılırsa bile, beni sevdiğinden emin olduğum zaman dürüst olur anlatırım. Benim vicdanım bu konuda gerçekten rahat. Asla gidip bile isteye yaptığım bir şey değildi tam aksine zorlayarak yapılmış bir şeydi. Tek temennim suçluluk psikolojisinden çıkmak böyle yaşamak çok zor...
Yeni mi oldu
Evet
İnandığım şeyler değil ama öylesine bakılır
Burcun ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?