Bir ilişki yaşadım diye yollu, kolay kız mı oluyorum yoksa abartıyorlar mı?

Yollu falan değilim, aranmıyorum da. Yanlış bir zamanda yanlış biriyle yaşanmış bir şeydi.

Bir ilişki yaşadım diye yollu, kolay kız mı oluyorum yoksa abartıyorlar mı?
Cevapla