Eski sevgiliye tekrar denemek için özledim mesajı nasıl atılır, ne yazılır?

4 ay önce ayrıldığım, daha doğrusu benden ayrılan eski sevgilimle tekrar denemek istiyorum ve onu çok özledim. Hiç kimseyle konuşmadım bu süreçte, onun da konuşmadığını düşünüyorum. Nasıl onunla tekrardan konuşabilirim? Ne WP'den ne Instagram'dan engellenme vs. olmadı. Onun isteğiyle ayrıldık medeni bir şekilde ama ben onu hâlâ deli gibi seviyorum, aklımdan çıkartamıyorum, çıkartmak istemiyorum zaten. Bir akıl, taktik, artık ne gerekiyorsa tavsiye verebilir misiniz?
Eski sevgiliye tekrar denemek için özledim mesajı nasıl atılır, ne yazılır?
Cevapla