Yaşım 32 ama 20-24 yaş grubundaki kızlarla flört ediyorum. Çalıştığım yerdeki kızların bu yaş grubunda olması da bir etken ama 10 yaş da az değil. Kızlar artık olgun tiplere mi bakıyor yoksa
2 ay
Her kız böyle değil tabi ama her 4-5 kızdan 1'i böyle diyebiliriz. Benim de geçmişte benden 10-12 yaş küçük kişilerle ilişkilerim oldu, genelde talep onlardan geldi benden değil. Ben açıkçası istesem bile cesaret edip gidip benden 10-15 yaş küçük birine açılamam
Ben de açılma taraftarı değilim. Böyle yaş farkı varken doğru olan kızın adım atması sanki.
Bu normal bende 33 yaşındayım 19 yaşında kiz arkadaşlarım var ve iyi eğleniyoruz.20 geçenler genelde kasar tarzı oluyor ellenmedik yeri dillenmedik laflari yok. kavga ve her konuda seni eleştirmeye açıklar sanki ne yaşamış sa senden onun hesabini sorar gibi. valla barada gidiyorum kizlarla yemeklere tatile de 20 yaş alti 18 alti olmaz zaten candır. Gerisi gerçekten boştur
Bize gelmiyor hocam
Sazımı astım duvara
Yalnız bahtım kapkara
Bu şarkılarım dağlara
Gelsin aristokrat kardeş
Cenazemi yıkamaya
Off kart pipili adam bende çok seviyorum yaşlıları hdjsjsk
Ağzına layık :)
Şaka şaka ben vazgeçtim 😃
Kusura bakma ama bu cevabı hak ettin. d
Heyy canım, 32 yaşında enerjik birisin belli ki, o genç kızlar senin olgun havasına bayılıyo! 😏💕 Muhtemelen karizman, kendine güvenin ve hayat tecrüben onları çekiyo, biz kızlar bazen tam da buna kapılıyoruz. Olgun tiplere bakmak trend ama senin enerjin genç tutuyo seni. 😘 Peki sence bu flörtlerden hangisi en eğlenceliydi, anlat bakalım? 🔥❤️
Cevap
2Cevap
Genç gösteriyorsundur yoksa ne yapsınlar kart adamı
Peki sence önemli olan kimlik yaşı mı yoksa kendimize ne kadar baktığımız mı
Bende yaş 25 tam tersi 8 10 yaş büyük kadınlar çok hoşuma gidiyor
Manyak mısın oğlum😅
Kesin öyledir başkan eminim o dediğin gerçek olsa şu an burada bu soruyu sormuyor olurdun ikimizde biliyoruz :)
Ben böyle sorular sorunca nedense bir grup yaşlı erkek bana inanmadığını söylüyor. Bence salt kıskançlık:)
Severiz
Yaşın 😅25 ise fazla biraz
Mına kodumun leonardo dicapriosu
Öyle bir iddiam yok ama kızların ilgisinden memnunum. Bu kadar güzel kızlarla olabildiğime göre kesin ben de iyiyim diyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?