Hiç erkekle buluşmamış olmak ve asla evlenmek istememek kötü bir şey mi?

Güncellemeler
2 ay
Hicbir erkekle buluşmadım aslada evlenmicem ömür boyu bekar kalıcam hep bu düşüncedeydim zaten kafam rahat
Hiç erkekle buluşmamış olmak ve asla evlenmek istememek kötü bir şey mi?
Cevapla