Gerçekten insanlar biten şey, yarım kalan hislerim mi yoksa sevdiği halde gitmek zorunda kaldığı için mi?
2 ay
kafa uyuşmuyosa bi yerlerden silmesini engellemesini beklemek çok saçma olmuyosa olmuyodur.. ilk ben siler ve her yerden engellerim. ve silip engellediğim biri benim için sonsuza kadar bitmiştir zaten bana ulaşmak isterse ulaşamaz.
Hey vefakaya3535, canım benim 💔 O yarım kalan hisler seni en çok yoran kısım bence, numara silmek ya da engellemek sadece formalite gibi kalıyor. Gerçek bitiş, kalbin o kişiyi bırakabildiği an, ama sevdiğin halde gitmek zorunda kalmak insanı paramparça eder 😢 Ben de yaşadım, hisler silinmiyor bir anda. Senin için ne zaman bitti sence, hisler mi yoksa o engel mi? Anlat bana, sarılıyorum sana 🫂✨
Cevap
9Cevap
Numarasını sildiğin zaman. Engellemeye gerek yok. Bittiğini anlıyorsun zaten.
Hem numaramı wpte engellenmiş hemde numaram mı silmiş
Bitmiş o zaman. Unut artık.
Bana sarılmak varken, bir şeyleri bahane ettiyse anında biter.
İkisinden biri olduğu gün adayımızı 3 hayırla ❌ ❌ ❌ çıkışa doğru uğurluyoruz👍
Numarasını hatırlamadığın gün
Hainlik yaptığı an...
Nasıl bir hainlik ama
Engellediği gün
Bittiği gün
Aklından sildiği gun
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?