5 yıllık uzak mesafe ilişkim bitti, 2 gündür engelliyim ve hiç aramıyor; bu kadar kolay vazgeçmiş olabilir mi?

2 gündür ulaşmaya bile çalışmıyor istese her şeyi yapar, görücü geliyor dedim, tamam dedi engellemiş, 2 gündür yazıyorum tek tik, engellemiş bu kadar kolay mı artık alıştım zaten onsuzluğa
Güncellemeler
2 ay
2 ,5 yillik klavye hatası oldu özür dilerim
5 yıllık uzak mesafe ilişkim bitti, 2 gündür engelliyim ve hiç aramıyor; bu kadar kolay vazgeçmiş olabilir mi?
Cevapla