Özeline yazmak için bahanemi hazırladım , önce gözüm seni bir yerden ısırıyor diycem , dönmezse cumanız mübarek olsun diycem 😂 ?

Beyin bedava 🤣😆 sizce taktik nasıl?

Özeline yazmak için bahanemi hazırladım , önce gözüm seni bir yerden ısırıyor diycem , dönmezse cumanız mübarek olsun diycem 😂 ?
Güncellemeler
2 ay
SS teşekkürler 🙏🌸
Özeline yazmak için bahanemi hazırladım , önce gözüm seni bir yerden ısırıyor diycem , dönmezse cumanız mübarek olsun diycem 😂 ?
Cevapla