Eşlerin yatakları ayırması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Şimdi kavga edince ayrı yatanlar var. Bence bu çok yanlış bişey. O yüzden eşim salonda yatsa ben de salonda yatarım bırakmam peşini.
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Aman nolcak bir kere de ayrı yatsak mi dersiniz, yoksa benim gibi eşimle kavgalıyken bike tek girmem o yatağa mı dersiniz?
Eşlerin yatakları ayırması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla