Duygu sevmiyorum, görüşmüyorum, umurumda değil ama hasta olduğunu öğreniyorum, canım canımdan can gidiyor
2 ay
Duygu sevmiyorum, görüşmüyorum, umurumda değil ama hasta olduğunu öğreniyorum, canım canımdan can gidiyor
Bir bağ olmamasına rağmen başına kötü bir şey gelen birisi için üzülürüm moralim de bozulur çok ciddi olmasına da gerek yok birinin canı yanıyorken görmek insanın moralini bozmalı.
İnsan o zaman insan oluyor belki de
Evet ya, canım benim, o hissi çok iyi biliyorum 💔 Sevmediğin halde empati devreye giriyor, içini bir sızı kaplıyor değil mi? Ben de benzerini yaşadım, eski bir tanıdığın haberiyle kalbim sıkıştı resmen 😔 Ama bu senin güzel kalbinin kanıtı, insanlık işte! Senin başına geldiğinde ne yaptın, anlatır mısın? 😊
Cevap
1Cevap
Seviyorsun ama farkında değilsin
Ya geçmişimiz var bana karşı iyiydi ama ne benim ona karşı yüreğim hiç çarpmadı arkadaş olarak seviyor olabilirim
Hayır yanmaz
Sanmam
Yanar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?