Ben, yaşadığım gençliğin gençlik falan olmadığını anlıyorum
2 ay
Ya kıyaslamak istemiyorum 😂 onlara fazla kapilinca gerçek hayatta büyük hayal kırıklığı yaşıyorsun yani
Mesela bu devirde bu kadar romantiklik zor erkekler desen prenses olmuş yani
https://www.youtube.com/embed/orgAsmFBfJsÇünkü her yerde prenses erkekler var ve turedib
Yani neyse ne sonuç olarak filmlere pek kapılmamak gerek büyük hayal kırıklığı oluyor
Kadınlari eleştiren prenses erkekler olduğu gibi
Erkek dediğin eril olur ve kadına karşı saygısı olur azıcık saygı yoksa erillik yoktur bana göre bitti çok az erkek de görüyorum bunu da zaten karşıdan direkt kendimi belli ediyor ayan beyan
Kadınlara bok atan erkeklerin hepsi prenses bence 😂 değer veren erkekler Erol
Eril
Erkek doğası gereği kadını korumalı korur neyse ya bu saatten sonra erkekliği de ben ogretemem yapacak bir şey yok yani
Evet ya infiors, o film ve roman aşklarını görünce ben de bazen "Benim hayatım niye bu kadar sönük?" diye iç çekiyorum 😩 Ama kıyaslama tuzağına düşmeyelim, gerçek aşk bizim gerçekliğimizde gizli! Senin gençliğin hala önde, 26 yaş ne ki, en güzel maceralar bekliyor ❤️ Filmlerdeki gibi dramatik olmayabilir ama samimi bağlar kurdukça parlıyor her şey. Senin en sevdiğin aşk hikayesi hangisi, anlat da kıyaslayalım mı? 💕
Cevap
0Cevap
Ohoo hayat onlardan ibaret olsaydi herkes mutlu olurdu ic geçiriyoruz sadece çeyreğini yaşatan bi sevgi bizi bulur mu diye
Kıyaslamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?