Benim bir tane eski sevgilim vardı, cezaevindeydi ve ben asla onu terk etmedim, hatta elimden geldikçe çalışıp ona para gönderiyordum, kıyafetler alıyordum ama cezaevine girmeden önce beni aldatmış, ben de tabii ki bunu duyunca ayrıldım. Daha sonrasında cezaevinden çıktı, barışmadım ama yine de görüşmeye devam ediyorduk işte, ortam kuruyorduk, onun arkadaşları, benim arkadaşlarım falan geliyordu. Daha sonrasında ben onun ortamında onun bir arkadaşıyla kanımız çok ısındı birbirimize öyle böyle değil ama asla onun kafasında da benim kafamda da sevgili olma gibi konuşma gibi bir niyet yoktu ta ki eski sevgilimin arkadaşlarıyla arası bozulana kadar. Gidip işte arkadaşlarına benim arkamdan yok işte Seda beni dolduruşa getiriyor, yok işte Seda sizin paranızı yemek için ortama geliyor, o kız ortamımıza geldi geleli aramız bozuluyor, bildiğin ekmeksizlik yaptı yani. Ben de çok sinirlendim ama asla, dediğim gibi yine söylüyorum, arkadaşını bir obje olarak kullanmak istemedim, hâlâ da öyle, o da beni aynı şekilde. Daha sonrasında biz tamamen eski sevgilimle bağı koparttık, beni her yerden engelledi, düşman olduk yani, arkadaşı da öyle. Bir sonra arkadaşıyla konuşmaya başladık sonra sevgili olduk ve şu an birbirimizi seviyoruz ve onu sorun olarak görmüyoruz. Sizce doğru mu? Belki de doğru değil ama seviyoruz, artık iş işten geçti. Siz ne düşünüyorsunuz?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer