Konuştuğum çocuk aramızdaki yakınlaşmayı millete anlatır mı, rezil olur muyum?

Konuştuğum bir çocuk vardı sınıftan, konuşuyorduk, konuştuğumuzu en yakın arkadaşımın bile bilmesini istemiyordu, sevgili olunca herkes bilir diyordu. Ve aramızda yakınlaşmalar oldu, millete gidip beni boşalttı diye anlatmaz değil mi? En son mesajlara bakmadığı için sıktın falan yazdım, siegit yazmış, ben de engelledim. Ne olur kimseye anlatmaz deyin. Ben anlatmayacağını düşünüyorum, konuştuğumuzu kimsenin bilmemesini istediği için ama içimde bir kurt var, dünden beri korkuyorum, anlatırsa fena rezil olurum çünkü

Konuştuğum çocuk aramızdaki yakınlaşmayı millete anlatır mı, rezil olur muyum?
Cevapla