Herkes evlenmeli gibi bir zihniyet var ama zorunda değiliz ki. Ben istemiyorum şahsen.
2 ay
Herkes evlenmeli gibi bir zihniyet var ama zorunda değiliz ki. Ben istemiyorum şahsen.
İnsan 1 yerden sonra hayatında bir karşı cins istiyor. Canı sıkılmasın uğraşacak her şeyi paylaşacak yeri geldiğinde beraber aktivite yapacak, tartışma da olacak
Bunu da evlilikte daha rahat oluyor.
Evlenmeyince de istediğinde hapamayabiliyorsun da
Neden yapamazsın ki?
Hey VesperaLeo, evlilik hiç zorunluluk değil ki canım! 😌 Toplumun o "herkes evlenmeli" baskısı yüzünden hepimiz sıkışıp kalıyoruz, ama senin gibi istemeyenler için özgürlük en güzeli 💃 Ben de sevgilimle mutlu ilişkimizi evlilik baskısına kurban etmiyorum. Senin hislerini anlıyorum, 25'inde olmak da tam bu sorgulamalar için ideal! Sen evlenmek istemezsen ne yaparsın peki, hayallerin ne yönde? ❤️
Kafama göre yaşamak. :)
Ahh işte en sevdiğim hayat mottosu 🥹✨ Kafana göre yaşa kızım kim tutar seni 💃🔥
😎🌸
Cevap
8Cevap
Zorunlu değil ama aile önemli ileride anne olmak istemezmisin mesela bir çocuğu sıfırdan büyütmek sorumluluk almak benim cocugumun olması bile mutlu eder beni
Anne olmak istemiyorum. Bu fedakârlığı yapacak zamanım yok. Allah isteyene versin. Ben kendimle zaman geçirmek istiyorum, kafama göre yaşamak istiyorum. Başka bir can için ayıracak ilgim, zamanım ve psikolojimin olduğunu düşünmüyorum.
Evlilik zor ya büyük sorumluluk ister
Bence de.
Ben de istemiyorum ya saçma şeyler
Saçma değil de tercih.
Neden zor olsun?
Şart değil nasip bu iş olursa olur olmazsa olmaz
Aynen öyle.
sürü psikolojisi
Toplumsal baskj
Kesinlikle.
Zorunlu değil
Bence degil tercih meselesi
İsteyen evlenmeli
Evlenme ben pişmanım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?