Bi insan bu kadar narsist olabilir mi o kadar iyi manipüle ediyor ki. bende en son engelledim diceğimi diyip. sizce bakma amacı ne?

birisi var uzaktan da akrabayız, geçmişte çok kez konuştuk ama sevgili olmamıştık. onun dengesizliği, ne istediğini bilmeyen hali yüzünden. ben de 1 yıldır uğraşmayı bıraktım. ama nerede karşılaşsak bana çaktırmadan bakıyor, izliyor. ben de buna mesaj attım neden bakıyorsun amaç ne diye, bu da bana öyle mesaj yazmış ki sanki hiç bakmadı etmedi ben kendim uyduruyormuşum, mesaj atmaya fırsat kolluyormuşum gibi
Bi insan bu kadar narsist olabilir mi o kadar iyi manipüle ediyor ki. bende en son engelledim diceğimi diyip. sizce bakma amacı ne?
Cevapla