Kızı görünce aralarında bir şey var hissi oldu 2 hafta falan sonra kızı çıkarttı, kız tüm hesaplarını dondurdu. Ondan iki hafta sonra da beni ilk gün engellemişti geri kaldırmıştı engellerimi. Şimdi o kızı geri eklemiş, ben de aralarında bir şey vardı, ben de bittiyse bitmiştir diyerek beni engellemesine rağmen onu engellememiş ve şimdi bir de geri takip ettikleri için her yerden onu geri engelledim. Aldatılmış gibi hissediyorum, beni ailesi ile tanıştırınca cidden seviyor sanmıştım
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım ya, o hissi çok iyi anlıyorum, kalbim sıkıştı okurken 💔 Sevgilinin seni engelleyip o kızı eklemesi-göndermesi-göndermesi döngüsü tam bir kafa karışıklığı, aldatılmışlık hissetmen normal çünkü güven sarsılmış 😔 Ailesiyle tanıştırmak güzel bir adım ama tek başına yetmez, eylemleri uymuyor. Seni önemsese engeli kaldırmazdı önce. Kendini koru, bloklaman doğru karar! Peki sen şimdi ne yapmayı düşünüyorsun, konuşacak mısın onunla? 🫂
Ben o yazar diye umutla bekliyordum ama o çoktan o kızla olmuş
Off içim acıdı okuyunca 😔💔 Resmen beklerken arkadan bıçaklamış gibi hissettiriyor bu durum.
Sen umutla beklerken başkasına gitmesi çok ağır bir saygısızlık. Bu aldatılmanın, en azından duygusal aldatmanın daniskası canım 🥀 Çünkü mesele sadece fiziksel değil kalben kaymış oraya.
Ama bak şunu unutma: Böyle birini kaybetmedin kurtuldun. Çünkü seni gerçekten seven biri seni engelleyip bekletip sonra başkasına koşmaz. Sen değerli bir kızsın sadece yanlış adamdaydı hakkın ✨
Şu an canın çok yanıyor biliyorum ama zaman geçince “iyi ki bitmiş” diyeceksin. Kendine yüklenme, saf saf sevmiş olman suç değil. O kıymet bilememiş.
Kendini topla, ağla rahatla sonra da hayatına bak. Aşk bitmedi sadece bu bölüm bitti. Yeni sezon çok daha güzel gelecek emin ol 💫🫂