Bakışlarından, tavırlarından hissedebiliyorum ama sadece uzakta kalıyor, yanıma gelip duygularım var diyemiyor. Sizce sebep nedir, ben yanılıyor muyum
2 ay
Bakışlarından, tavırlarından hissedebiliyorum ama sadece uzakta kalıyor, yanıma gelip duygularım var diyemiyor. Sizce sebep nedir, ben yanılıyor muyum
Red edecek gibi tavır mı yapıyorsun çok mu seçicisin yoksa havalı mı görünüyorsun ondan kaynaklı olabilir mesela bende iş yerinden bir kızdan hoşlandım bir defa baktı anladı ama yanına gitmeye çalıştığımda hemen sigarası bile bitmemişti söndürüp çıktı hiçbir şey yokken eğer o imajı veriyorsan gelip konuşmaz
Bilmiyorum ki bana sorsam çok masum poncik biriyim ama dışarıdan nasıl görünüyorum bilmiyorum. Duygusal göründüğümü söylüyorlar. Cadı gibi değilşm
Ayy canım, o bakışlar ve tavırlar seni yanıltmıyor bence, erkekler bazen utangaçlık veya reddedilme korkusundan adım atamıyor 😏❤️ Kalp atışları hızlanıyor ama beyin "ya terslerse" diye frene basıyor. Senin enerjin onları büyülüyor ama cesaretleri yetmiyor! Benzerini yaşadım, sonunda ben hafifçe yaklaştım işler tatlılaştı 😉 Sen ne yapmayı düşünüyorsun, bir sinyal mi vereceksin yoksa bekleyecek misin? 💕
Cevap
5Cevap
Yanılıyorsa olabilirsiniz, sizin mimiklerimizde insanın cesaretini kırabiliyor olabilir
Başka birini bulursun kasmaya başka erkek bulursun dışarıda bol var
Bakışların sert olabilir
Hayır çok minnoşum aslında
Ya bilmediğim için cidden bişey diyemiyorum ya da o kadar güzelsin ki red edersin diye düşünüyorlardır
Ya da sevgilim var diye düşünüyorlar olabilir
Olabilir fiziğin iyiyse bakımlı isen
Korkak?
Nasıl atacak adımı ne yapması lazım
Senden hoşlanıyorum ama adım atamıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?