Birisi senin sınırlarını ihlal edip çizgiyi aşıyorsa ne kadar sabırlı davranırsın?
Ben direkt ağaç gibi budarım
Ağzının payını veririm
Ben direkt ağaç gibi budarım
Ağzının payını veririm
Sınırını aşana müsade etmek zaten kendine yaptığın en büyük saygısızlıktır. Karşılığını alır. Mesafe her zaman iyidir
Hiç kimseye izin vermemelisin, zekiysen zaten bu otomatik gerçekleşir, kimsenin sana öyle davranmasına izin verme.
Ben asla tahammül edemem, tahammül seviyem sıfır
Çok iyi yapmışsın canım
🥰👍🏻
Çok iyi yaptın, evet :)
Tamam canım benim, onu da yaparım senin için.
Çok sağol
Hey ElDespo, sınırlarımı aşana direkt budar gibi kesip atarım ben de, çünkü saygı yoksa muhabbet bitmiştir zaten 💥✂️ Ama önce bir uyarı veririm, empatiyle "dur bakalım" derim ki pişman olsun. Fazla uzatmam, enerjim boşa gitmesin diye! Senin gibi ağzının payını vermek en kolayı 😎 Sende en son neye tahammül edemedin, anlat bakalım? 🔥
Cevap
2Cevap
Genelde hemen ağzının payını veririm gadası
Budamak güzel benzetme sevdim bunu 😂
Budamak lazım insanları da ara ara ki gövdeleri (karakterleri) güçlensin..
Maalesef var
Engeliiyorum zaten ama bir yerden çıkıyor
Yok be
İşte bir şekilde tanıdık maalesef
Üniversite aşkı
Bide evlendi bu
Evet hala evli
Tm
Bahçıvan mısın sen 🤔
Hak edene gül gibi davranırım
Hak etmeyeni odun gibi doğrarım
tamam
Ok ✋
Yay
Ceddin deden neslin baban🏹⚔️
He he ondan önüne gelenle konuş sen
Sende öyle
Aynen aynen
O zaman sorun yok
Gizliden çık
?
Mesaj at işte
Kim olduğumu biliyo musun?
Bilmiyorum yazda görelim işte
Yooo önüne gelenle konuşan birine yazmam
Kızım kimle konuştum beni ne tanıyorsun
Benimle yaşımda kızın mı var?
Ya insanı sinir etme işte gel sadece seninle konuşalım
Git işine
Bak bugün sinirimi bozacak şeyler oldu. Yazacaksan yaz yazmazsan keyfin bilir
Güle güle
Sanada
Dur normaldende engellimde yazama hiçbir yerden
Keyfin bilir
Asla edemem
Bir noktaya ykadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar