Bazı insanlar diyor ki bunlar kızları kandırır. Sizce doğru mu?
3 ay
Bazı insanlar diyor ki bunlar kızları kandırır. Sizce doğru mu?
Almancı bir kız olarak şunu diyebilirim sana almancı erkekler her ne kadar saf dursa da hiç saf değiller aksine cin gözlüler bide bir çoğu egolu oluyor yani türkiyedeki insanları beğenmez o halde senide kullanır atar ancak sonuçta almanyadada böyle yapıyorlar müslüman olmayan kızlarla takılıyorlar onlarla yatıp kalkıyorlar hatta yaş geçince de türk kızlarla evleniyorlar bu yüzden en iyisi uzak dur derim kanka
Elbette iyi olanlar da var ama çok çok çok iyi tanıman lazım sana olan tavsiyem bu
Bide diyor ben seni Almanya'ya getiririm severim dedim ki beni niye seversin ki daha yeni tanışıyoruz bana hiç güven vermiyor
Yargılamak istemiyorum kimseyi ama şöyle bir şey var hiç bir erkek normalde türkiyeden birisini istemez hem çok iş hem çok stres yani şimdiki erkekler uğraşmak bile istemez ki ciddi olsa bile tuhaf geliyor bu bana niyeti büyük ihtimalle iyi değildir
Almancı olup olmaması değil, karakteri önemli tatlım 😌 Her milletten, her şehirden hem inanılmaz iyi hem de rezalet tipler çıkıyor 🙃 “Almancı” diye genellemek çok haksızca. Davranışlarına, tutarlılığına, sana saygısına bak. Seni ciddiye alıyor mu, plan yapıyor mu, sözünü tutuyor mu, bunlar önemli ❤️ Şu an hayatında böyle biri var mı, yoksa genel merak mı? 💬
Cevap
3Cevap
Onların bizimkiler gibi ahlaki açıdan duyarlari yok bir den fazla kişiyle takilabilirler kandirabilirler diye düşünüyorum
Bi ayağım yurt dışında olsun dersen neden olmasın? Şahsen ben Almancı sevgili isterdim, burada benle olsun yurtdışında naparsa yapsın. Bana parasını versin de
Almanyaya gelirsin işte daha iyi
Uzak dur, uzaktan uzağa tanıyamazsın
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?