Sevgilim bilezik için ayrıldı, 80 binlik bilezik olayı yüzünden ayrılık normal mi?

Merhabalar
8 ay konuşup dört aydır konuştuğum sevgilimden ayrıldım. Benden bilezik istedi ben de tamam dedim. Ben fiyatını 20 30 bin zannediyorum 80 binmiş. Bilmiyordum. O şekilde bir sıkıntı oldu bana yok kırıldım yok o yok hevesim kırıldı sen benim kolumu da doldursan olmaz ve diyor yo bu yok şu işte senin dediklerini gözden geçireceğim vs vs gibisine şeyler yazdı. Evlenince alalım diyorum hatta 4 tane yok gerek yok istersen kolumu doldur bu saatten sonra fark etmez diyor. Bir sürü laflar etti bana yok başka hayatlarda hayallerimizi yaşayacakmışız falan onun yüzünden hastaneye düştüm yazıyorum geçmiş olsun diyor bu kadar. Bir de ben istememe rağmen bana para attı benim ondan aldıklarımın parasını ben sana borçlu kalamam dedi para attı işte bu zamana kadar aldığım hediyelerin parasını falan. Bilmiyordum çok kötüyüm 🥺
Sevgilim bilezik için ayrıldı, 80 binlik bilezik olayı yüzünden ayrılık normal mi?
Cevapla