Eşimle birbirimizi aldattığımızı bildiğimiz halde neden yokmuş gibi davranıyoruz?

Eşim de benim aldattığını biliyor ben de onun aldattığını ama bilmemiş gibi davranıyoruz veya hiç bilmiyormuş gibi, sizce neden böyle bir şey oluyor
Eşimle birbirimizi aldattığımızı bildiğimiz halde neden yokmuş gibi davranıyoruz?
Cevapla