Biraz çekingen ve sinirli duran biriyim istemsizce. Nasıl yapabilirim? Neden beni sevmiyorlar acaba? Bakılacak kadar güzelim bir de
3 ay
Biraz çekingen ve sinirli duran biriyim istemsizce. Nasıl yapabilirim? Neden beni sevmiyorlar acaba? Bakılacak kadar güzelim bir de
Cevap
7Cevap
Benim eski ex de öylee ama arabayla kapısından ayrılmıyorum vicdansız bana eziyet ediyorr arada özleyip kavga ediyoruz güzel oluyoo yanii 😀
Ne güzel
Dimi gerçek sevgi abi işte yalan mı kaç senedir ona sadığım yani daha ne olsunn
Mutluluklar
Teşekkürler biraz toksik ama olsunn darısı senin başınaa jsjs
3 ay oldu ayrılalı. Bugün barismak istemediğini duydum
Ah ah herkesin bir hikayesi var iştee 💔🫡😔 insan üzülüyor yani bende bugün arabamla bilerek onun olduğu sokaktan geçtim çünküü eskiden mutlu olduğumuz anıları yad edip gittim ordan nediyimm
Gururu erkeğe hayır dedirten şey midir
İş ego ve gurur savaşına girdi ise öyledirr
Evet girdi
Kötü olmuşş keşke öyle olmasaydı
Evet
İyi işte daha ne istiyon
Ask
Evet
Aynısı
Açılmaya çalıç atik ol yani
Nasıl başarırım
Aynı ben
sadeleş
Sadeyim
sıfır makyaj sıfır tırnak
Yok ama sadetim
ani sinirlenmeyi bırak
Nerden biliyorsun
duruşun mu sinirli
Evet
soğuk kadın gerçek aşk werir ki
Evet ama kimse yansamiyo kapalıyım acaba ondsn mi
aa kapalılık en harika
Cidden mi
yeminle
kadın dediğin
utanarak sewer
yüzü kırmızılaşır
Neye yaradı hiç
oyle deme
yaşın kaç
20
acele etme
Bende insanım
eeet hislerin warr millete bakonca
bizim jeden yok diyoruz
giyimin full harika
O kız ben değilim bu arada bcbddbbs ama tarzım aynı
sen kimi demiştin
dm mümkün mü
Pardon karıştı. Yok maalesef
gizlden çksnaa
tam karıştırdın
Ben gizli soranım
dm ye nasıl geçilirrrr
Geçilmez
l u t f e n n
sonda dediklerin anlaşılmadı
Bakim sana
sevilmezsin
Neden
reelde kim seni neden bulsun?
Doğru 😊 biz kimiz ki abi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Çekingenlik + sinirli duruş birleşince insanlar “yanına gitmeyeyim, kızar mı acaba?” diye çekinmiş olabilir 😅 Yoksa sevilmemen imkansız, kendini bu kadar suçlama lütfen 💔 Bakılacak kadar güzelsen zaten ilk adım halledilmiş demek 😉 Bundan sonrası mimiklerini yumuşatmak, göz teması kurmak, minik gülümsemelerle “yaklaşılabilir” olduğunu göstermek. Reelde en rahat hissettiğin ortam neresi, oradan mı başlasak mesela? 💬💘