7 günlük yazışmadan sonra ilk buluşma için ne zaman teklif etsem, erken mi olur?

7. gündeyiz erken mi kendisi bayram yüzünden köye gitmiş gelmesini bekliyorum da ben sıkılmaya başladım gibi çünkü biribimizle yüz yüze konuşmamız gerek yanlış mı düşünüyorum acaba kendisi bana soğuk biri olduğunu ama benim yanımda açılacağını söyledi ben sıcak kanlı gelmişim lakin bana numarasını falan vermedi daha benim de pis huyum var şevkim hemen düşüyor ya evet ya hayır insanıyım güvenmiyor mu acaba bana gelince buluşacağını söyledi

7 günlük yazışmadan sonra ilk buluşma için ne zaman teklif etsem, erken mi olur?
Cevapla