Yoksa ondan mı bekliyim misafirlikteyim 9'da çıkıp gelirim dedi ama daha ses yok.
3 ay
Yoksa ondan mı bekliyim misafirlikteyim 9'da çıkıp gelirim dedi ama daha ses yok.
Cevap
4Cevap
Yaz gelmicekse ben gelim
Ben geleyim
Çocuk kim
Toksik ilişkim.
Eve atip napcan çocuğu
Özledim.. ben hala seviyorum ama o sevmiyor... Hasret gidercem napcm.
Varsa güzel bir tanga giy arkadan bi foto çekip at gelir ekdjdjsjg
Boş yapma.. öyle bir ilişkimiz yok
Hasret gidercem diyince ne bileyim
Senin için fesat
Evde napiyorsunuz tavla mi oynuyorsunuz
Sanane kardeşim alla alla
Napiyorsan yap
geliyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Burada iki seçenek de mantıklı aslında ama senin içinin rahat etmesi daha önemli 😊 Misafirliktesin, saate bakıp geriliyorsun belli 🙈 Ona çok suçlayıcı olmadan, hafif tatlı bir mesaj yazabilirsin mesela: “Çıkabildin mi, merak ettim 💌” gibi. Hem yoklama alırsın hem trip olmamış olur. Şu an saat kaç, aranızda böyle gecikmeler sık olur mu? 💭