Parasız erkekler sevilmeyi hak etmiyor mu, sırf fakiriz diye sevilmemek normal mi?

Merhaba beni üzen bir konuyla buradayım işsizim eski şirketimden paramı da alamadım, mahkemeye verdim almak için ama ücretler yıprattı. Eğitimli her konuda kendini geliştirmeye çalışan biriyim. Fedakarlık vs her şeyi de yaparım güzel severim insanı ama sorun şu ki param yok. Parasız erkekler sevilmeyi hak etmiyor mu, layık değil mi?

Parasız erkekler sevilmeyi hak etmiyor mu, sırf fakiriz diye sevilmemek normal mi?
Cevapla