Sevgilimden ayrılmamı çok istiyor bunu bana hissettiriyor bana aşırı iyi davranıyor
onunla erkek arkadaşım hakkında konuşsam sevgilimi sürekli yetersiz görüyorum
Dün yine tartıştım sevgilimle siz benim yerimde olsanız ne yapardınız
Sevgilimden ayrılmamı çok istiyor bunu bana hissettiriyor bana aşırı iyi davranıyor
onunla erkek arkadaşım hakkında konuşsam sevgilimi sürekli yetersiz görüyorum
Dün yine tartıştım sevgilimle siz benim yerimde olsanız ne yapardınız
Sevgilinle tartışmış olman patronunla sevgilini konuşmanı ve senden ayrılmanı isteyecek kadar samimi olmanı haklı göstermez. 40 yaşında evli ve boşanmış birisi gitsin karısına veya boşandığı Eski karısına karışsın 👍 sence sevgilinden ayrılsan ne olacak? Hevesini alana kadar seninle birlikte olacak sonra başka aşklara yelken açacak.
Hiç bir erkek böyle olaylara girip birliktelik yaşadığı kadınla evlilik düşünmez.
Seni sevgilinden ayırıp kullanacak. Sevgilinden ayirabildigi için de güven duymaz. Çünkü yarın bir başkası için kendisini de birakabilecegini anlıyordur. Sevgilini eksik gostericek sana. Senin eksik gördüğün konuları kendinde gostericek sana ve baglanicaksin. Nerden biliyorum diye sorma. Ben de yaptım. Ama farkında değilim neden yaptığımı. Kız güzel ve rakip birini istemediğim için heralde. Ama sonradan guven olmuyor o kıza işte
Patron konusu gerçekten çok sıkıntılı bir durum 😕 Hem güç dengesi var hem de senin zaten bir ilişkin var. Sana iyi davranması hoş geliyor olabilir ama bu adam evliydi, boşanmış, üstelik patronun. Senin kafanı karıştırması sağlıklı değil.
Bence önce kendinle kalıp sevgiline ne hissettiğini netleştirmen lazım. Patronla duygusal hiçbir şeye girme, mesafeni koru, profesyonel kal. Sence sevgilinden ayrılmak istemenin gerçek sebebi patron mu, yoksa ilişkinde zaten sorunlar mı vardı? 🌸
Cevap
13Cevap
Erkek arkadaşını yetersiz gördüğün tartışma zamanlarında patronuna düşünce olarak daha mı takın hissediyorsun?
Sanırım daha olgun bir kadına nasıl davranması gerektiğini biliyor şuanki sevgilim bilmiyor düşüncesiz çoğu konuda
Uzak mesafe ilişkimiz var
Patronum ben sürekli git gel yapardım uzak değil aranız 3 4 saat nasıl gelmiyor seni görmeye
Diyor mesela bunun düşününce haklı benimki beni 3 4 ayda bir geliyor görmeye
Patronun haklı belki de sen sevgili olduğunuz düşünüyorsun onun orada reel olarak görüştüğü de vardır , sen ilgiyi anlaşılmayı istiyorsun ama sevgilinde bu yok sanırım
Yapma etme anlık hevesini alıp seni de kenara atar yanan sen olursun
Ciddi bir şey olamaz anlık bir şey de mesafemi korurum her zaman
Ama sevgilim çok yetersiz
Eğer sevgilin o adamdan bağımsız bir şekilde artık yetersiz geliyorsa ve seni hiçbir konuda tatmin etmiyorsa ayrıl zaten zor biliyorum ama olması gereken maalesef bu çünkü uzadıkca toksikleşmeye ve birbirinizi çok kırıp yıpratmaya başlayacaksınız. Durağı kaçırdıysan çok uzaklaşmadan trenden in çünkü ne kadar uzaklaşırsan dönmesi o kadar zor olur derler
Sen patrona meyillisin sanırım
Diğer çocukla ayır yollarını
Asla mantığıma uyan biri değil aramızda 11 yaş var ailem onu kabul etmez
Sadece çok ince düşünüyor bir kadına nasıl davranması gerektiğini biliyor
Benimki bilmiyor
Sevgilin olduğu bildiği halde sana yazan birisine olumlu bakıyor musun sen?
Evli biriyle şu sohbetlere girmen az çok senin karakterini de gösterir
Başlığı düzeltmiş kendi kendine KS
Boşanmış adam
Sanki burada patronu da davranışlarından etkilenmişsin gibi geldi bana
Çünkü çok akıllı olgun ve bir kadına nasıl davranması gerektiğini biliyor ama asla mantığıma uymayan biri aramızda 11 yaş var neredeyse ve be hiç evlenmedim ailem kabul etmez
Aileni kabul etmemesi normal hadi yaşı geçtim daha önce evlenmiş boşanmış dediğim gibi ailen kabul etmez O yüzden bence kendini çok fazla kaptırma. Şöyle düşün bazen insan birinden etkilendiği zaman hayatındaki kişiye karşı önyargılı davranmaya başlıyor ikisini kıyaslıyor bu kıyaslamayı yapma yanlış karar verirsin
Siz kızlara güven olmaz ağzının payını veremedin mi
Adam gibi bir erkek olsaydı eğer beni bu ikilemde bırakmazdı
De o zaman bana maddi açıdan yetmiyorsun kültürel açıdan eşit değiliz sebebi neyse soyle ayrıl
Bence minimum iletişimde kal, yoksa sıkıntı, kadın erkeğini yetersiz görürse napacağın belli
Demekki pas vermişsin
Ne bakımdan yetersiz?
Sevgilin güçsüz duruyor
Evet pasif biri
Nasıl dayanıyorsun
Bilmiyorum çok kararsızım bir yanım ayrıl diyor bir yanımda aşırı emek verdin akışına bırak diyor
Geleceği olmayan bişeye kürek çekiyorsun, yeni bir şey atıl
@Ecebabygirl sana mı
Seviyormu seni yoksa kullanmalıkmı istiyor
Seviyor buna çok eminim
bu tuzaklara düşme sakın sakın..
Kütüler tabşki senle yatmak peşinde çünkü
Hayır direkt evlilik düşünüyor cinsellik değil olay
Swn onun için çıtır olıyorsun ondandır ama amaç yine cinsellik
Hadi ya baya iddiali
Çokmu patronunu istiyorsun icinden
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?