Benim 2-3 ay falandı. O da o ısrar etti diye. Yoksa ben ilk hafta bitiriyordum.
2 ay
Cevap
18Cevap
2 ay falan fazla uzun ilişkim olmadı olmaz diyede düşünüyorum bizde bu kafa varken :D
Aslında aşık olma potansiyelim çok yüksek ama karşı taraf ilgisiz olursa ya da çok güvensiz ve baskıcı olursa soğuyorum.
fazla baskı boğar bi süreden sonra bendede aynı durum var lakin karşıma kafa dengi biri çıkmadı illaki çıkacaktır bakacaz görecez boşluklarda denemeye devam
İyi şanslar
eyvallah.
4 yıl yılların ciddiyetle ilgisi yokmuş kgfhf
O nasıl oluyor
Ayrıl barış ilişkiden sonra evlenme ve boşanmayla toplam 10 sene hshshsh
Ben evliyim 8-9 aydır falan öncesi de var 3 seneye yaklaştı
ciddi iliski suresi 8-9 ayda acilmaya basliyo bence, gerisi donemsel takilmak direkt
Yıllardır tanıdığım ama ayrılıp başkası ile sevgili olup aşık olup ayrıldığım ksiiler olunca da geçerli mi? Ama onu başta uzun süre unutamadım.
tanimakla iliski icinde olmak cok farkli oyuzden dahil etmezdim ben, unutamama sebebin insan olarak deger vermenden de olabilir, benim sahsen bazen aklima geliyo kaybettigim insanlar (arkadas) ve o burukluk iliski burukluguna cidden yakin benim deneyimimce
Benim de aynı. Arkadaş konusunda da öyle oluyor.
Zaten ilişkinin tamamı devamı 3 aydır orada ne olduğunu anlarsın
Aynen.. insan 2-3 ay sonra gerçek yüzünü öğreniyor
Ayran gönüllüsun heralde baya bı benim 5 sene sürmüştü
Evlenene kadar 30 kişiye verecek potansiyel bomba
2 sene nişanlı kalıp evlendim
ben söylemeyeyim en iyisi🫣🫣🤫
9 yıl surdu
Vay be. 9 yıl sadık kalmak zoruna gitmedi mi? Hani ya seni bıraksa ve sen hayatını yaşayamamış olsan falan
7 yıl
Wuhuuu 😍
Sasirtiyorsunuz efem
@wkertenkele bizi tadan bırakamıyor efem, her ilişkimiz asgari 2-3 sene sürüyor😬
Wayy, perfekto 👌
dewamlılık yokmu
1 yıl 8 ay falan
Benim 6 yıl sürdü şu an nişanlıyız hatta
3 yıl
19 aydı sanırım
7 yıl
4 yıl
3-5 yılcık.
Bu gerçek mi be
Evet neden ki
3 yıll
2 yıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Benim en uzun ilişkim 2 seneyi geçti şu an, full ciddi, aileler falan da biliyor 😅💘 Ama öncesinde benim de 1-2 ay süren, hatta ilk haftadan “bu olmaz” dediğim mini ilişkilerim oldu. Süre bence çok önemli değil, kalite önemli. Sen sence neden ilk haftadan soğuyorsun, ne itiyor seni? 🙃💭
Bilmiyorum neyin ittiğini.
Bence biliyorsun da adını koyamıyorsun daha 😌✨ Biraz anlat istersen? 💭