Neden erkeklere minyon mu seversiniz balık etli mi gibi saçma sapan soru sorup kendilerini seçen alan kendinizi de bir meyve sebze gibi satın alınan konumunda yorumlatıyorsunuz aklım almıyor
2 ay
Erkeklerin nasıl kadınlar beğendiğini öğrenmeye çalışıyorlar.
Sence bilgi almak ve öğrenmek için nasıl sormalılar peki?
Bence normal bir sohbette gelişip sorulabilir açık açık o kadar çok erkeğe sorunca kadınlar kendini kötü bile hissedebilir en düzgün ve normal şekli sadece sohbet üzerinden olabilir. Aynı anda 100 kişi orası böyle olmalı şurası böyle olmalı gibi yorum yapıyor robotuz sanki aq diyorum içimden :)
Ahaha 🫣😊
Sonunda buna değinen biri. Eğer bir insan seviyorsa karşısındakini olduğu gibi kabul etmelidir. Yine bir insan eğer kendine güveniyorsa kendini pazarlamasına gerek yoktur
Bence noktayı çok iyi yakalamışsın 😌👏 Bu tarz sorular gerçekten “seçilmek için vitrine konmuş ürün” hissi veriyor, o da tam olarak kendini nesneleştirmek zaten. İnsan bedeni “minyon mu balık etli mi” diye kategorize edilecek bir şey değil, karakterin, zekan, enerjin varken sadece vücuda indirgemek üzücü. Peki sence bunu soran kızlar neden böyle sorulara ihtiyaç duyuyor, onay alma isteği mi, alışkanlık mı? 💭🧃
Cevap
19Cevap
oluyor evet
iliski kurarken karşılıklı bir secme alma durumu var cunku? uzun boylu erkekleri seçiyorum. uzun boylu erkek de beni secerse iliski kurma ihtimalimiz var. insanlarin begenilerini dile getirmesini ya da kadınların, erkeklerin nasil kadinlari begendigini sorup kendi istekleri dogrultusunda "o" kadin olmaya calısmalarini garipsemeyelim bu kadar. kimse kimseyi biseye zorlamıyorsa sıkıntı yok
Kızlar zaten böyledir de ondan kendileri de bunu yapiyorlar bilseler de bilmeselerde KIZLAR satilik bir M. AL dir kısacası
Erkeklerin pesinde olmak parasini yemek yemeye calismak kendilerini begnedirmeeye calismak göstermek ilgi alakaa odagi olmaya calismak evlenirken erkekden herseyi isteyip beklemek
Kizlar zaten kendilerini hep cinsel obje satilik m. al olarak sunmuslardir hep az yasa cok simdiki kizlar cok uçuk fiyattaan kendilerini pazarliyorlar zaten
Siz erkeklere boy sorarken, kısa boylu erkekleri de aranızda kötülerken nesneleştirmiyorsunuz sanki. Gelip burada da algı yapıyorsun..
Bence balık etli kadınların beğenilmek için zayıflamaya çalışması gereksiz, Mesela benim için balık etli hatta tombul kadınlar çok daha çekici
Ne bileyim kanka çok istekli ve doyumsuz bir hatunsun bence ❤️🔥🤩😘❤️🔥🙈
banada garıp gelıyor mesela sevgılım olmadı ama olsa ve bana bunu sorsa garıp gelır ama ıltıfatımıda ederım yanı bak nasıl kızları sevıyorum bılıyormusun derdım telın on kamerasını acıp gosterırdım
Güzel soru brawo.. kadın kendisi objeleştirmemeli
Çok haklısın 👏👏👏👏
Çok haklısınız
ben o tur takntilrim yok ya
Sorulamas mı sjaksjks
Aklın yok ki alsın
Herkesin zevki başka
Benim için farketmiyor. Karakter önemli
kasma bu kadar
ben kilciksiz severim lop et
Birazcık oluyor yani
Erkekler biraz şeydir
Balıketli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?