Çok korumacı olması veya onun her işine koşturması her sıkıntısını çözmesi erkeği itici mi yapar. Bu erkekteki eril enerjiyi düşürür mü? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.
2 ay
her isime kosturmasin. ben yardim istedigim an yardim etsin yeterli. nezaket iyidir, kapıyı tutsun ya da zor olan posetleri bana sormadan taşısın mesela ama bazi seyleri tek basima yapmama imkan versin. ustesinden gelemeyecegimi düşündüğü bir durum varsa bana sormadan etmeden direkt yapmasin, "senin yapacağını biliyorum ama senin yerine yapmami ister misin" desin, cevabima gore hareket etsin. korumacı olsun ama babam gibi davranmasin, aksam eve giris saatimi kisitlamasin mesela, gec saatte donmemden rahatsizsa o saatte beni eve taksiyle gondermesin, gelip alsin. gibi gibi
Hayır aksine çok çekici. Benim çok hoşuma gidiyor sahiplenildigimi değer gördüğümü hissediyorum
Bazı kadınlara çok çekici gelir, bazılarına itici gelebilir, olay tamamen dengeyle alakalı 😌 Erkek sürekli “emrine amadeyim” modundaysa, kendi hayatı, hedefleri, duruşu yoksa evet, eril enerjisi zayıf görünebilir. Ama hem ilgili hem kendi ekseninde duran bir erkek hiç de itici olmaz, tam tersi güven verir 💫 Sence sınır nerede başlıyor, nerede abartı oluyor? 💭
Cevap
0Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?