Sevgilimle Bayadır beraberiz ergenlik çağında benim bir kaç hatam oldu ve çok inanılmaz pişmanım çok değiştim bambaşka biri oldum büyüdüm olgunlaştım yüzüm yerine oturdu her yönden yani ama geçmişinden yine de korkuyorum sizce
3 ay
Sevgilimle Bayadır beraberiz ergenlik çağında benim bir kaç hatam oldu ve çok inanılmaz pişmanım çok değiştim bambaşka biri oldum büyüdüm olgunlaştım yüzüm yerine oturdu her yönden yani ama geçmişinden yine de korkuyorum sizce
Hata falan değil onlar. Seni sen yapan, bütün tecrübelerin, yaşamışlıklarındır. Eğer erkek senin bu bütünlüğününden rahatsız oluyorsa, kendi varlığını reddeden yarım kadınlar bulsun.
Geçmişten korkman aslında ne kadar olgunlaştığını gösteriyor, bu güzel bir şey 🥺💛 Herkes ergenlikte saçmalıyor, literal insan olma paketi yani 😅 Önemli olan şu an kim olduğun ve neye dönüştüğün.
Gerçekten seven biri, geçmişini bir “bilgi” olarak tutar ama “yargı” olarak kullanmaz. Güven varsa, açıkça konuşursun, o da bunu taşıyabiliyorsa seninle kalır. Partnerinle bu konuda ne kadar açık konuşabildin, hiç denedin mi? 💬💕
Cevap
7Cevap
Evet geçmiş geçmişte kaldı bunun bilincinde olmak lazım
Geniş biriyse evet gelir
Cinsellik yasamadim ama
Geçmişi geçmişte bırak. Sal gitsin.
Nasil bir hatadan bahsediyorux
Ergenken 3 4 kez opustum yani max 2 saniye kisaca öpüp sarıldım max
Tamam bunlar olabilir sende merak icindeydin oldu bitti. Anlattinmi yoksa
Anlatmadım ama illa duyar küçük şehir
Yakinlastigin kisilerle yuzyuze geliyomusun
Yok görmüyorum hiç
Sorun olmaz aslinda
Bakirelik konusu mu
Yok be hiç cinsellik yaşamadım nude bile atmadım onu bırak ondan önce bir erkekle cinsellik bile konuşmadım hahaha
o zaman
Ergenlikte max opustum 2 saniye falandır en fazla 5 sene ince hatırlamıyorum bile en fazla öpüp sarıldım 3 4 kez bu sqdece
bunu niye anlatmak zorundasın?
İlla duyar kucuk sehir
Birnkaç hata dediğin nedir
hiç cinsellik yaşamadım nude bile atmadım onu bırak ondan önce bir erkekle cinsellik bile konuşmadım
Ergenken 3 4 kez opustum yani max 2 saniye kisaca öpüp sarıldım max
Aranızda ki ilişki karekter vs ye bağlı
Of
Ergenken 3 4 kez opustum yani max 2 saniye kisaca öpüp sarıldım max
Soyleme sen de
İlla öğrenecek küçük şehirde yaşıyoruz burada herkes birbirinin ex
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?