Ayrılmak isteyen erkek, kızı hâlâ seviyorsa mesaja sadece görüldü mü yapar yoksa açıkça bitti mi der?

Merak ediyorum

Nişanlıma mesaj attım 3 gündür konuşmuyoruz bana çok kızmıştı anneme de mesaj attım böyle susarak bir şey olmaz iyiye gitmez gibisinden görüldü yaptı

Ayrılmak isteyen erkek, kızı hâlâ seviyorsa mesaja sadece görüldü mü yapar yoksa açıkça bitti mi der?
Cevapla