Merak ediyorum
Nişanlıma mesaj attım 3 gündür konuşmuyoruz bana çok kızmıştı anneme de mesaj attım böyle susarak bir şey olmaz iyiye gitmez gibisinden görüldü yaptı
Merak ediyorum
Nişanlıma mesaj attım 3 gündür konuşmuyoruz bana çok kızmıştı anneme de mesaj attım böyle susarak bir şey olmaz iyiye gitmez gibisinden görüldü yaptı
birinin içi gerçekten doluysa genelde susarak kaçmak yerine net bir şey söyleme ihtiyacı hisseder gibi durur görüldü bırakmak daha çok kaçış ve kararsızlık kokuyor biraz 😅
Yaşadığın şey baya ağır hissettiriyor, kalbin sıkışıyordur şu an… 💔 3 gündür konuşmamak, üstüne bir de mesaja sadece görüldü atması gerçekten yorucu. Susmak bazen “düşünüyorum” demektir ama bazen de “mesafe istiyorum” anlamına gelir.
Şu anda yaptığı şey net konuşmamak olduğu için seni belirsizlikte bırakıyor. Duyguları bitmiş olabilir de, egosu yüksek olduğu için geri adım atmıyor da olabilir. Bir kez daha sakin, suçlamayan bir mesaj atıp “Konuşup netleştirelim, bilmek istiyorum” diyebilirsin. Cevap vermezse aslında cevabı yine davranışıyla vermiş olur…
Sen ne hissediyorsun içten içe, sence gerçekten ilişki toparlanır mı yoksa senin de için soğumaya mı başladı? 🥺💬
Cevap
0Cevap
Düşünüyor galiba ne yapacağını
Neyden dolayı kızdı o önemli. Sana ve annene
Bana telefonunu kurcaladım para yatırdığını yakadım kızkardeşine ve kendisi bana düğün için biriktiriyorum cok harcama yapamam demişti neyseki çok karıştırdım diye telefonunu bana sinirlendi ve sonra bayramda annem ona baya soğuk tavırlı davrandı oda sinirlendi bana mesajlar attı nişanlım
Peki özür diledin mi? Telefonunu karıştırdığın için. Bence özür dilemelisin yani ondan habersiz telefonu karıştırmak hoş bir davranış değil. Bence yazıp gönlünü al. Seviyorsan ve kaybetmek istemiyorsan
Ondan aldım telefonu öyle karıştırdım biliyordu yani bana bıraktı telefonu ama para durumuna nereye gönderdiğime baktım diye kızdı ama bende ona bana niye hiç söylemediğine kızdım kızkardeşine sürekli para gönderdiğini.. bugün yazdım 4. Gün profilfotoğrafımızı whatsapptan çıkarmış kendisini koymuş ve bugün yazdığım mesaja görüldü yaptı ve ayriyetten anneme de çok çok kızdı
Canım kız kardeşine yolladığı paranın hesabını verecek değil ya sana. Bence haklı değilsin burada sen. Annenin niye tavır yaptığını da anlamadım
Kaybetmek istemiyorsan onu git konuş yaptığım yanlıştı özür dilerim gibisinden. Yoksa ayrılık yakın gibi görünüyor
Nasıl konuşayım peki Mesaj attım whatsappta okudu cevap vermedi
Ara
Aramaları açmıyor. Evinemi gitsem veya çalıştığı yere mi benimle aynı şehirde işyeri. Ama tamamen mi peşine düşmüş olurum
Yüz yüze Konuşup özür dilemenin size iyi geleceğini düşünüyorsan git bence
Görüldü atar
Bitti demez yani
Yok demez
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?