Son 3 haftadır :
Aileden 4 kişi kişisel Instagram hesabıma baktı
Kız kardeşi çalıştığım kurumunkine baktı
Halasının numarasını wptan silmemiştim o da oradan bakıyor bu hafta da bütün durumları beğendi
Son 3 haftadır :
Aileden 4 kişi kişisel Instagram hesabıma baktı
Kız kardeşi çalıştığım kurumunkine baktı
Halasının numarasını wptan silmemiştim o da oradan bakıyor bu hafta da bütün durumları beğendi
tam kopamamış bir merak ya da kontrol etme isteği gibi duruyor hayatından çıkmış olsalar bile gözleri hâlâ sende kalmış gibi bu daha çok onların içinde bitmemiş bir şey olduğunu gösterir ❤️🌹
Çok canım sıkıldı
Enişte, yenge, kız kardeş, erkek kardeş instagramdan baktı. Halada wptan ne paylaşsam beğeniyor. Aylar önce ayrıldık şimdi niye 3 haftadır bunu yaptılar? Dalga mı geçiyorlar benimle?
dalga geçmekten çok bir anda yeniden merak sarmış gibi duruyor ama bu kadar topluca bakmaları senin alanını ihlal ediyormuş hissi yaratıyor bu rahatsızlıkta haksız değilsin ❤️🌹
Aynen öyle hiç normal değil
Neyin merakı? Ayrıldık niye beni merak ediyorlar?
Halayı wptan silmemiştim o yüzden daha öncede paylaşımları mı görüyordu ama bu hafta ne paylaşsam beğendi
bazen insanlar bitmiş bir şeyi kabullenmek yerine uzaktan tutunmaya devam eder gibi durur bu merak aslında alışkanlığın sürmesi gibi seninle ilgili olmaktan çok onların bırakamamasıyla ilgili olabilir ❤️🌹
Sence eski nişanlımın bu durumla alakası var mı?
Olma ihtimali yüksek bence
Birqzda geçmişi detaylı konuşmak lazım
Geçen mayısta nişan bozuldu çünkü psikolojik sorunları vardı ayrılmak istedi sonra ayrılmayalım dedi. Yani dengesizdi annesi de ayrılmayın dedi. Bir kaç ay yurt dışına çalışmaya gitti ama biz arada mesajlaşıyorduk. Kasımda döndü 2 kere görüştük devam etmek istemediğini söyledi bende bu iş bitti benimle bir daha iletişime geçme diye mesaj attım. Be o günden sonra hiç konuşmadık. Ailesi de bu son 3 haftadır beni sosyal medyadan stakladı.
orada bir şeyle dalga geçmekten çok yarım kalmış bir hikayenin dışarıdan yoklanması gibi duruyor sanki sen kapatmışsın ama onlar hâlâ anlamlandırmaya çalışıyor gibi ❤️🌹
Sence kasıtlı mı yapıldı?
çok planlı bir şeyden ziyade birinin bir şey fark edip diğerlerini de dahil etmesi gibi zincirleme olmuş hissi var sanki bilinçli bir oyun kadar net durmuyor ❤️
Yani sadece merak mı sence?
Ama dediğim gibi halanın numarasını silmemiştim ve o aylardır bakıyordu wptan o da ne tesadüf bu hafta beğenmeye başladı
sadece merak gibi duruyor ama o merakın zamanlaması biraz tuhaf his bırakıyor sanki bir şey tetiklenmiş de bir anda hepsi aynı yere bakmaya başlamış gibi ❤️
Anladım
Yani eski nişanlımla bir alakası yok o zaman
Birde onları gördüğümü biliyorlar ne kadar rahatlar
bazen insanlar görülmekten çekinmez çünkü yaptıklarını büyük bir şey olarak görmezler ya da senin ne hissettiğini düşünmezler gibi durur bu da aslında mesafenin çoktan oluştuğunu gösteriyor biraz 😅
Bu anlattıkların baya rahatsız edici ve tuhaf gerçekten… 😶 Aklıma üç şey geliyor: Merak, dedikodu malzemesi arama ya da oğlan tarafında bitmemiş bir şeyler olması. Ailece bakmaları kontrol ve baskı hissi veriyor, çok normal gerilmen.
İstersen profili gizliye alıp hikayeleri sadece yakınlarına açabilirsin. Eski nişanlın sana hiç yazdı mı, aileden direkt temas kuran oldu mu? 💬🧠
Cevap
2Cevap
Merak etmişlerdir.
Çok canım sıkıldı
Enişte, yenge, kız kardeş, erkek kardeş instagramdan baktı. Halada wptan ne paylaşsam beğeniyor. Aylar önce ayrıldık şimdi niye 3 haftadır bunu yaptılar? Dalga mı geçiyorlar benimle?
Unutamadı demek ki
Ama eski nişanlım bakmıyor
3 haftadır sırayla ailesi baktı
Ve halası wptan durumlarımı beğeniyor
Çok sinir oldum bunların amacı ne beni çıldırtmak mı? Aylar önce ayrıldık şimdi niye hortladılar
Senin için bittiyse aldırış etme engelle hepsini
Tamam da niye bakıyorlar?
Enişte, yenge, kız kardeş, erkek kardeş, hala hepsi baktı bu son haftalarda
Diyorum ya senin için bittiyse takılma, belki de senden haber uçuruyorlar
Eski nişanlıma mı? O hiç bakmadı ki merak etse kendi bakmaz mıydı? Sadece ailesi bakıyor
Baksaydı anlardın diye bakmak istemiyor işte
Tamam da onun umrunda olsan kendi bakmaz mıydı?
Bir de ayıp ya, eniştesi ve erkek kardeşi bile instagramdan baktı
Çok takılıyorsun
Nasıl takılmayayım sinir oldum
Kendini benim yerime koy düşünsene ayrılmışsın aylar geçmiş hayatına bakıyorsun yeni kendine gelmişsin
Eski nişanlının sülalesi seni staklıyor hatta halası durumlarımı beğeniyor
Sen bu durumu normal bulur muydun?
Bulmazdım da kafamda bitirdiysem siler atardım hepsini
Ama yinede canın sıkılmaz mıydı? Aylar sonra bunların hepsi niye topluca bakıyor diye
Sıkılırdı
E Yani anlıyorsun beni o zaman
Sende bir sorgulardın niye böyle yapıyorlar diye
Takılma derim boş ver hayatına bak
Geçen mayısta nişan bozuldu çünkü psikolojik sorunları vardı ayrılmak istedi sonra ayrılmayalım dedi. Yani dengesizdi annesi de ayrılmayın dedi. Bir kaç ay yurt dışına çalışmaya gitti ama biz arada mesajlaşıyorduk. Kasımda döndü 2 kere görüştük devam etmek istemediğini söyledi bende bu iş bitti benimle bir daha iletişime geçme diye mesaj attım. Be o günden sonra hiç konuşmadık.
Büyü yapacaklar sana
Ciddi misin?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?