Ne düşünüyorsunuz ilişki boyunca sosyal medya kullanmıyorum 2 taraf fakat ayrılıktan sonra erkekler sözüm meclisten dışarı hemen sosyal medya hesabı açıyorlar
2 ay
Ne düşünüyorsunuz ilişki boyunca sosyal medya kullanmıyorum 2 taraf fakat ayrılıktan sonra erkekler sözüm meclisten dışarı hemen sosyal medya hesabı açıyorlar
ilişkideyken kendini sınırlayıp sonrasında özgürlük hissine yükleniyor gibi duruyor ayrılıkla birlikte bastırdığı tarafını açıyor bu da niyetinden çok alışkanlıkla ilgili olabilir ❤️🌹
Bu durum bence biraz “özgürlük sarhoşluğu” gibi 😂 İlişkideyken kısıtlı yaşamaya alışıyor, ayrılınca da hemen sosyal medyaya koşup egosunu okşatmak istiyor olabilir 🙃 Kendini göstermek, ilgi görmek, “piyasaya döndüm” tripleri falan… Bence çok olgun bir hareket değil. Sen böyle bir şey yaşadın mı, seni rahatsız eden nokta tam olarak ne? 💬💔
Cevap
3Cevap
Genelde bu tipler ilişki sonrası hemen arayışa giren tiplerdir, kişilikten yoksun karşısında biri çıksın da hayatında biri olsun da kim olursa olsun modundaki insanlar
Kızlar daha iyisini yapıyor ilişki bitirdi dakikanın saniyesinde buraya gelip 5,6 kişiyle konuşanı biliyorum
Bir insan ayrıldığı saniyeden itibaren özgürdür dilediğini yapar
Yeni avlar için hazırım demek.
Piyasa yapacaktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?