Her erkeği tavlarız diyen kızlar kendini ne sanıyor, bu özgüven nereden geliyor?

Her erkeği tavlarız diyen kızlar ne yaşıyor ben doktor savcı hakim mühendis değilim ama o insanların da sizse beta erkek gibi ağızlarının suyu aka aka gideceğini hiç sanmıyorum. Aralarında tabii ki de abaza var ama bence bu zihniyetteki insanlar gerçekten her abaza erkeğin iltifatına maruz kalmış her erkeği ise aynı gören aşağılık kişiler 😂

Her erkeği tavlarız diyen kızlar kendini ne sanıyor, bu özgüven nereden geliyor?
Cevapla