Bir erkek ona açılan Bir kıza neden bu tarz bir mesaj yazar, bu ne anlama geliyor hoşlandığı için mi yoksa?

  • Ona açılmak için ona istek attım kabul etti geri takip yaptı sonra yazdım
  • 1: x iyi misin dedim iyiyim de sen kimsin dedi aslında ismin yazıyordu profil fotom yoktu bi 5 dk bekledi hesaba baktı herhalde
  • 2: bana kırgın mısın dedim hayır niye kırgın olayım dedi
  • 3: sonra içini döktüm işte içimde tutmak istemedim falan dedim o da yani ne demek istiyorsun anlamadım falan tarzı cümle yazdı
  • 4: ben de dedim ki senden hoşlanıyorum
  • 5: o da yazdı ki yani daha erken sevgili yapıp da ne yapayım dedi
  • 6: sonra bizden olur mu sence dedi
  • 7; bir de senin yaşın kaç dedi
  • 8: sonra bana ileride bir şans verir misin dedim bilmiyorum dedi sonrasını hatırlamıyorum iyi geceler dedim bir şey yazmadı sonra beni takipten çıktı ama beni takipçilerinden çıkarmadı ben çıktım sonra 1,2 ay sonra tekrar istek attım kabul etmedi neyse ondan sonra 4,5 tane fake hesaptan istek attım hiçbirine geri takip yapmadı
  • 9:beni tanımaması kasıtlı mı yoksa gerçekten tanımadı mı
  • 10:hoşlanmasaydı ne yaşımı sorardı ne de açıklama yapardı
  • 11:bilmiyorum dedi ya bir şans verir mi sence
  • 12:aradan zaman geçti 1-1,5 hafta önce arkadaşı takip isteği atıp geri çekmiş kilit ekranında gördüm ama arkadaşım mıydı biraz şüphem var ama arkadaşıydı büyük bir ihtimalle
Bir erkek ona açılan Bir kıza neden bu tarz bir mesaj yazar, bu ne anlama geliyor hoşlandığı için mi yoksa?
Cevapla