Ne kadar değerini bunları yaptığı için yitirse de bazen acı ve üzüntü deyince akla geliyor bunları yaşatan insanlar. Sizde de bu oluyor mu?
3 ay
Mümkün. Çok duygusal ve hassas olsan dahi aklına o kişi geldiğinde sana yaptığı şeyleri de anımsayarak öfkeni diri tutacaksın. Zamanla sevgi ve öfke birbirini dengeliyor.
Bunu yazarken içinin hâlâ sızladığını hissedebiliyorum… 💔 Evet, mümkün ama “tamamen yok olmak” gibi değil de, zamanla bulanıklaşmak gibi düşün. İlk başta her acı onda toplanıyor, çok normal. Sonra hayatına yeni şeyler, yeni insanlar girdikçe o kişi sadece bir “ders”e dönüşüyor. 🌿
Şu an aklına geldiğinde ne hissediyorsun, özlem mi, öfke mi, kırgınlık mı? 🥺👉👈
Cevap
0Cevap
Gelmiyor sana geliyorsa psikolojik destek almalısın yoksa hayatına girecek yani insanlara haksızlık yaparsın bu durumda
Hayır aslında bir insan hayatında 2 şeyi unutmaz ve bunların biri mutlu olduğu diğeri ise üzüldüğü zamanları unutmaz ve ben bir şeyde takılı kalmadım genel olarak hayatımda üzüldüğüm ve mutlu olduğum şeyler aklımda kalır her zaman örneğin yakınını kaybedersin onun o üzüntüsünü unutur musun? Hayır aklında geldikçe ister istemez hüzün kaplar içini öyle değil mi? Benimki de öyle bir şey sadece akla gelirse o üzüntü oluyor ve bir kişi üzerinden değil bu söylediğim genel olarak bahsediyorsun.
Geçer
Mümkün tabikide
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?