Nişanlım eski sevgilisinin hediyelerini saklıyordu, yüzüğü atıp ayrıldım, abartmış mı oldum yoksa doğru mu yaptım?

3 yıldır sevgiliydik evlilik teklifi etti nişanlanmıştık dolabında eski sevgilisiyle olan foto bir birlerine aldıkları hediye vb her şeyi saklamış ağır kavga ettik yüzüğü atıp ayrıldım çevrem abartmışsın diyo bitmiş gitmiş ilişkiymiş unutamasa neden bana evlilik teklifi edicekmiş ben barışmayı düşünmüyorum ailemde destekliyo doğru bir karar dimi yaptığım
Nişanlım eski sevgilisinin hediyelerini saklıyordu, yüzüğü atıp ayrıldım, abartmış mı oldum yoksa doğru mu yaptım?
Cevapla