Haber alamayınca merak etmeyen biri gerçekten seviyor mudur?


Haber alamayınca merak etmeyen biri gerçekten seviyor mudur?


Olur. Çünkü sevgi sadece telaşla, panikle ya da ortalığı ayağa kaldırmakla ölçülmez. Bazen insanın kalbi sakindir, tevekkül eder, karşısındakine güven duyar güven, ölçülülük ve itidal esastır. Sürekli şüpheyle, korkuyla hareket etmek yerine, iç huzuruyla bekleyebilmek de bir olgunluktur. Elbette merak etmek, ilgilenmek güzeldir ama bunu abartıya kaçmadan, karşı tarafı sıkmadan yapmak daha değerlidir. Seven insan hem sahiplenir hem de alan tanır. Bu denge varsa, ortalığı ayağa kaldırmaması sevgisizliğinden değil, belki de kalbinin sükunetindendir.
Olmaz tabii ki. Benim eşim benden bir gün haber alamadı jandarmayı aramış. İş yerine haber gönderdiler seni arıyorlar evden diye. Benim de telefon bozulmuştu söylemiştim oysa telefonum bozuldu diye o gün de yeni telefon alamadım arkadaş getirecekti unutmuş. Akşamında ortalık karıştı. Ama çok kötü oluyor ya. Bir de herkese rezil olmuştum dalga geçmişlerdi benimle yakında şantiyeyi FBI CIA hava kuvvetleri kara kuvvetleri herkes basar diyorlardı 🤣
Ortalığı ayağa kaldıranda sıkıcı, boğucu ya. Kaçırmadılar ya da g**t*müzü kesmediler. Cevap vermiyorsam müsait değilimdir. ya da o an konuşmak istemiyorumdur. bu olağan durum. Aynı şekilde bende karşımdakini darlamam, darlamadım hiç kimseyi. Her dakika her dakika yazılmaz. Sürekli ilgiyi sevmiyorum, soğuyorum. Sinirlenirim yani sonrada şutlarım. Darlayan, aşırı kıskanan erkek benlik değil. Güven problemi varsa o kendi sorunu yani. Benim sorunum değil...🙂
😮💨 çok estin gürledin şu an
Haha aynen biraz öyle oldu. Kusura kalma
Soracak da soracak djdj
Peki peki 😅
Vallahi olmaz ya. Ben dayanamam yapamam yani. Haber alamayınca küs olsam da yazarım ne bileyim hayat bir gün belki bu gün son gün yani. Kendilerine gelsinler herkes , yarına kimse kefil değilken ne bu yarın yazarım diye ertelemeleri..
Yanii kabul edilebilinemez
Bunlar prenses erkek modeli :D
Kafalarından aşağıya aseton dökerim dkfj
Canım benim, o taş sevgili tipi insanı deli eder ya, anlıyorum seni tam 💔 1 saat 50 dakikada haber almayınca insan "nerede bu?" diye panikliyor, merak etmek sevginin en tatlı kanıtı bence 😩 Benimkinde olsa hemen "aşkım n'aber?" diye yazar, o merakı hissetmek şart! Gerçekten seven fark eder, taş kalbe dikkat et. Senin başına geldi mi böyle, ne yaptın? 🫂
Cevap
43Cevap
Merak etmiştir o yüzden ortalığı ayağa kaldırmak istedi, tek suçu sevmek 😅
🥹 ah aşk...
Olmaz nokta. Merak edip nerdesin ne oldu diye sormuyorsa ortada ilişki filan yoktur.
Evet 🤝
Hayır olmaz polis ambulans kapımda olmalı sksmdnsndns
Ahaha itfaiye de olsun :D
O kadar umursamaz insandan hayır gelmez
Sen 1 gün siteye girmeyince bile merak ediyorum arkadaş böyleyse sevgili daha çok merak etmeli sdsjs
Evet balım 💙💙
💙 <3
En olması gereken sevgili tipi gadası
Tabi evimin önüne gelip zehra diye bağırsın taşlasın evde değilsem bütün hastaneleri araştırsın güvenlik kameraları incelesin. Bunları yapmayan sevmiyodur
😂😂
O sırada bir sürü film izlemiş ben etkisinde kalmışım 😂
Ahsha güzel bir istek ama
Öyle sevgili olmaz yeri geldiğinde gittiğimiz yere bildiğiniz halde kimlerle olduğumuzu bildiğiniz halde bir şekilde arayıp hal hatır sormanız olması lazım olmazsa olmaz rahat bırakmazsınız
Bırakmayız tabii
Biz kadınlar dimi
Bence de 🤝
Ulaşamadığım anda, senaryolar başlar kafamda. Katiyen konuşmadan huzur bulamam.
Nerede olduğunu bilsem dahi.
Paranoyak değiliz :D
Ayağa kaldırmak yetmez. Yerine koyup tekrar ayağa kaldırmak lazım ki ortaya çıksın 😄
10 dakika oldu mesela. Aha 11 😄
My type yaa Adamm ❤️
Öyle bi durum olmaz. Her seferinde ne yapacaksam öncesinde haber veririm zaten, ama ola ki öyle bi durum oldu haber veremedim unuttum vs merak edebilir korkabilir ama ortalığı ayağa kaldırmasına gerek yok.
Herkesin özgürlük alanı vardır.. Çok seversin, inanılmaz merak edersin ama bunaltmak istemezsin. Onu özgür bırakırsın. Bir şey olsa yardım ister zaten diye düşünürsün... Ama iç dünyan karmakarışıktır. Sürekli haber almak istersin. Susarsın!
Olmaz da habersiz bırakıp merak ettirenden olur mu? @GOKHANoturumactı cevap ver çabuk😂
Versin çabuk
Şeyy kem küm 😂
1 gün ise sıkıntı yok günler olursa olmaz aklına düşmeli
Gün müü
Fskskdkkd yanii kdjdkd
Saat saat! 😅
Laubalilik jsjsjshshshshsh ilişkiye yakınlığımjdjd
😂😂
Sabir en büyük erdemdir.. sabreden muradına erer...
Bu arada iyi akşamlar sosyetic_SheqiiL hanım.. 🤗
İyi akşamlar:)
Bence her ilişkide iletişim ihtiyacı farklı olabilir, ama sürekli haberleşme eksikliği konuşulmayı hak eden bir durum aslında. Eğer seni gerçekten ilgilendiriyorsa, bazen merak etmese de senin rahatsızlığını anlamaya çalışmalı.
Merak etmiyorsa, zaten sevmiyordur😏 dolayısıyla ondan sevgili mevgili olmaz.
+1 🤝
Polise haber veririm, kimliğimi çaldı ortada yok diye..
Oha :D adamı tutuklayacaklar dkfj
😅 senden korkulur
Her ıvıra zıvıra değil ama ciddi bir yokluk varsa o zaman aman aman
2 saat yokmuşsun 😒 o ıvır zıvır olamaz jdjf
Dışarda olduğunu, arkadaşıyla buluştuğunu ya da işte olduğunu bilirsen buna rağmen nerdesin aşkım nerdesin aşkım derse vur ağzına 😂😂😂
youtube.com/shorts/sHaTJuP_JkE?si=B53tAz9OJ7eLDyM9
Aşkım aşkım aşkım aşkım :D ama yokuz yani kaybolmuşuz merak etmezse ben çırparım ağzına sjfj
Benden geçmiş o işler, darlanırım 😂
Var ya şu film sahneleri aklıma geldikçe içim parçalanıyor
😕
Evet olur. Her zaman büyük tepkiler vermek bir ilişkinin sağlıklı yürümesini engeller. Doğru yerde doğru zamanda doğru tepkiyi vermek ilişkiyi güçlendirir.
Seven insan merak eder, bu kadar basit. Haber alamayınca hayatın durması gerekmez ama bir 'iyiyim' mesajı beklemek de en doğal hakkın.
Ben genelde yazmıyorum diye kavga çıkarıyorlar. Her dakika ilgi bekliyorlar zor iş. Yalnızlık çok kolay.
Civar devletlere savaş ilan etmeyen sancak kaldırıp hızla orduyu toplamayan aşık da yani harbi anası sevsin.
Merak eden olmadı ne saati günlerdir haber alamasa umrunda olmaz konuştuğum kişinin
O zaman konuşma, net
merak etsen de umurunda olmayanın umurunda olmuyor
Valla bazen olur buda kaderin cilvesi şartlar falan elvermez yani
Olur saygılıdır rahatsız etmek istemiyordur
Benim sevgi dilim merak etmek
Çünkü bir insanı merak etmiyorsan onu gerçekten sevmiyorsundur.
Olmaz, her fırsatta arayacak, bazen konum isteyecek. Duymayınca neden açmıyosun diyecek asdf
Yani azcık darlasın :D günlerce kaybolsak uyuyordun sandım diyecek tipler mevcut kdfk
Asdf sözde sahiplenen o kadar çok kişi var ki, kalple sahipleneni bulmak zor evet
Olmaz sevmiyordur jdjd
Birak adam bayram etsin ya
Onun bayramı benim
He!
3-5 ay haber almazsam biraz endişelenirim
Yuh be yuh.
O kadar uzun zaman sonra :D
Favorimiz ektedir🔪😄😌en sevdiğim betimleme
😅😅
İşi şova vurmuyor ise tabi ki
Ne şovu yahu djd
Hee ama o başka konu yahu djfj
Kimseye duyurmadan bulmak daha çok benlik hahaha
Dedektif gibi mi djd
Merak etsin ama bu şekilde darlamasın.
Nasıl darlasun 🙄
Haber veririm hadi haber yok bilecek ki uyuyorum yoksa ters cevap veririm başıma buyruk ve sıkılma özelliğim var üzerime gelmesin
😮💨 ne yaptın sen ya sjdjs
Ne oldu yaaaaa
Biraz minnoş ol :D
Adam olana çok bile asksjs
Bak haklısın 😅
Böyle biriyle nikâh basılır meselâ
Katılıyorum..
Duvar kağıdı bile olmaz öylesinden
Ahaha 😄
Fırıncı küreği bile olmaz ondan
😅😅
Olmaz mümkün değil 😂
Ama siz tarafından olmaz dimi :D kadınlar sizi darlasa 'dırdır etme daa' dersiniz
Haber alamayınca ortalığı atağa kaldırmak başka darlamak baş eti yemek başka lütfenn😂😂
Darlama kızım beni diyorsunuz djdj
Darlansan sende dersin bence 😂😂
Demem noo
Ne demek sen nasıl bir sabrın var senin
Sevdiğim adam merak etmiş ve bundan dolayı beni darlıyorsa, ona kurban olurum 😅
Ya bak konuyu değiştiriyorsun ama merak edince darlamak farklı durduk yere her konuda darlamaktan bahsettim ben 😂
Ama sorunun konusundan sapmıyorum ben
Sevdiğim kadının merak edip sormasına bende takılmam konu oysa
Evet konu o 😅
Biz neyi tartışıyoruz pekiiiii sldldldkdldl
Ne bileyim 😄😄
Kafamı karıştırdın dldldlkdldld
Zerre bir şey yapmadım 😒kdfk
Ben mi yaptım dldldlkdld
Yok ben 😅
Kabul ediyorsan tamam 😂
Bi iki saat için ağlayan biriyle de olmaz ama
Bal gibi öff 🤤😅
Yok toksik olmasın
Sorması mı sormaması mı toksiklik
Sormalıııı
Daha erken ddj
Video açılmadı ama
Neydi
Ebru Gündeş şarkısı
Bizim aklımızı karıştırmayın şimdi ama 🥹
Ama doğru muyuz 😕
Öylesi normal. Öbür türlüsü gitsin oje sürsün
Yaptıralım tırnaklarını onların sevaptır
😂🤌
💅🏻
Ilgisiz sorumsuz insanlardan nefret ederimn
Ben de 😒
Valla açık konusmak gerekirse seven sevdiğini merak eder etmiyosa sıkıntı coktur geçmiş olsun
Her insan aynı şekilde panik yapmaz ya da hemen tepki vermez
Herkesin karakteri farklı ya bu konudan net bir şey çıkmaz ortaya
Seven merak eder haber alamaz ise tüm tuşlara basmalı
Süreye bağlı bence belki çok yoğun iletişim sevmiyodur yads seni sıkmsk istemiyodur
Kaldırsada Kaldırmasada Olur
Olmaz 😀Geçerli bi nedeni yoksa tabi
Topumsu, gayımsı birseydir
Olmassss
Olmaz. Takılmak için takılıyordur
Kuru kuru seni seviyorum demekle olmuyor
Hayır, merak eder seven biri..
İnsan merak edecekkkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?