Apartman yöneticisine kadar şikâyet etmişler adam sürekli tehdit ediyor beni
3 ay
Apartman yöneticisine kadar şikâyet etmişler adam sürekli tehdit ediyor beni
Apartmanda işsiz insanlar kadar can sıkıcı bişey yok. Yakın zamanda ben de işimle alakalı biraz problem yaşadım resmen insanın sabrını sınıyorlar
Cidden ya evde oturmaktan başka işleri yok her saat camdan gelen gideni gözetliyorlar
Geceleri yan komşum kocasıyla ö ldüresiye kavga ediyor hep polis geliyor onlara kimsenin sesi yok sırf evliler diye. Çocuk sesleri zaten dayanılır gibi değil
Diyincede ben çocuklarına kötü örnekmişim vs vs aynen hepsi benim yüzümdendir
Aynen
Komşularının böyle karışma hakkı yok, hele tehdit hiç ama hiç kabul edilemez 😒 Eğer gürültü, rahatsızlık vs yoksa özel hayatına kimse müdahale edemez. Yöneticinin tehditleri de suç zaten, istersen kayıt altına alıp savcılık/karakola şikâyet edebilirsin. Ailen biliyor mu durumu, onlarla paylaştın mı, yalnız mısın bu süreçte? 🥺💗
Cevap
8Cevap
Geceleri çok bağırıyorsan , şikayet etmekte haklılar :P
Hayır be asıl yan komşunun kocasıyla kavgasından uyuyamıyoruz her akşam polis geliyor dkdndkdn
Ama onlar sırf evli diye kimse ses etmiyor
Ben kavga bağırışlarından bahsetmiyorum! Seks inlemelerinden bahsediyorumm :P
İşte bizimkisi duyulacak gibi değil zaten
O zaman farklı bi çekememezlik var! Ya da evin içinde sizin ne yaptıgınızı bildikleri için E biraz da tutucu insanlar sanırım; zina istemiyorlar sanırım :P
Ay yesinler
Ben onların helal yollarla yaptıkları çocuklarının şımarıklıklarının sesini çekiyorum sabahtan akşama
Hakları yok bana kimse bişe diyemez
Evet
Bikere kadına demişler yenimi tasindin diye akrabam olduğunu solemis bende dedim deseydin
Akrabanın da sürekli gelip gitmesi veya gece kalması da dikkat çekerdi ama
Demi yok yeniydi o
Çok fazla gürültü yapmayın 🤣
Yapmıyoruz zaten
O zaman takma boş ver
Yan komşum geceleri kocasıyla fenasal kavga ediyor hep polis geliyor sırf onlar evli diye kimse bir şey demiyor
Sen takıl kafana göre bos ver
Aynen
Onlara neymiş, öyle karışamaz kimse
Evet ya
Bişey olmaz korkma, sana korkuyla baskı yapmaya çalışıyorlar. Bişey yapamaz kimse
Onlara inat çıkmayacam evden. Ev sahibimin beni atacak somut bir nedeni yok zaten
Ya bu sebep değil ki evden atmak için
Aynen öyle
Cinsellik mi yaşıyorsunuz
Kimseyi rahatsız edecek bir durum yok ortada
Aile apartmanıysa ve sen sevgilinle düzüşüyorsan rahatsız olmaları normal
Evde ne yaptığımı kim görüyor acaba
Görmek değil duyabilirler. İçinde yaşadığımız toplumda bu tür davranışlar hoş karşılanmaz. Her ne kadar mahalleler tren olsa da kimin kime girip çıktığı belli olmasa da hala söze gelince herkes ahlak ve namus bekçisi ama kimse kendi ahlakına bakmıyor.
Cidden öyle işleri güçleri yok evde kocalarını beklerken milletin kapsısını gözetliyorlar sıkıntıdan
Ayrıca duyma ihtimalleri de yok
Yapmasan da yaptı derler bu işler böyle
Aynen öyle
İmkan varsa başka ev bul bunları çekme
Ya inadıma oturacağım onlar yüzünden masraf çıkartamam başıma
Tamam ama sen yine de çok zorlama az dikkatli ol
Neye dikkatli olayım anlamadım
Çok fazla münakaşaya girme umursama söylediklerini kavga etme kafana da takma
Aynen öyle evet
Yoksa her gün kavga çıkar
Kavga etme işte bırak konuşsunlar takma sen
Aynen
Hayırlı bayramlar 🙏
Teşekkür ediyorum size de
İnadına daha çok gelsin yobazlara inat
Böyle giderse inadıma temelli taşındıracam yanıma dkdndkd
Mantıklı 😁
Çıkmayacağım zaten evden görsünler
Kavga çıkarsa çağır gelelim 😁
Hahahahah
Polis srarlarsa görüşün
Polis napabilir aw
Reşitim sonuçta
Ne yapıyorsunuz da şikayet geliyo
Kimseyi rahatsız edicek bir durum yok bence. Sadece evime girip çıktığını görüyorlar
Evde fazla ses çıkarıyor musunuz
Hayır konuşurken bile bağırmıyoruz sırf kimse rahatsız olmasın diye
Ama geceleri yan komşum kocasıyla ö ldüresiye kavga ediyor hep polis geliyor onlara kimsenin sesi yok sırf evliler diye
Sürekli seks için bir araya geldiğimizi düşünüyorlar
Akıllları tek oraya çalışır ya
Yani canım onların tek düşüncesi öyle fb
Aynen
Farklı bir eve taşının
İnadıma taşınmayacağım valla daha çok kudursunlar
Hatta gece ses de çıkar uyutma onları 😄
O kadar görgüsüz değilim çok şükür hahaha
Hak ediyorlar ama
Etmesine ediyorlar
Benim de üstte yeni evli çift var bazen gece uyutmuyorlar bir şey de diyemiyorum😄
Biz uyutuyoruz diye çeneleri açılıyor galiba
Knane
Onları ilgilendirmez
Aynen
D m gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?