Sosyal medyadan yazışıp sevgili olmak basitlik mi yoksa benim bakış açım mı yanlış?

Sosyal medyadan yazanlara cevap veren ekleyen bir kız gözüme basit görünüyor

Ben de hayatımda hiçbir zaman sosyal medyadan ne birine yazdım ne yazanla muhabbet ettim

Bu düşüncem yanlış mı sizce

Sosyal medyadan yazışıp sevgili olmak basitlik mi yoksa benim bakış açım mı yanlış?
Cevapla