Sosyal medyadan yazanlara cevap veren ekleyen bir kız gözüme basit görünüyor
Ben de hayatımda hiçbir zaman sosyal medyadan ne birine yazdım ne yazanla muhabbet ettim
Bu düşüncem yanlış mı sizce
Sosyal medyadan yazanlara cevap veren ekleyen bir kız gözüme basit görünüyor
Ben de hayatımda hiçbir zaman sosyal medyadan ne birine yazdım ne yazanla muhabbet ettim
Bu düşüncem yanlış mı sizce
Dogru tabiki simdiki nesilde sosyal medyadan iliski normallesti ama bence sebebi bolgesel olabilir ben sosyal medya kullanan biri degilim reelde dw sorunlu bir yerdeyim nasil bir sey yapabilriim bilmiyorum ama uzak mesafeden de olur dedik burayi sectik secmez olaydik
Artık bu zamanda işler böyle yürüyor. İlişkilerimin neredeyse tamamıyla sosyal medyadan tanıştım ve bununla ilgili de bir sorun yaşamadım. Kaldı ki aralarında uzak mesafe olanı da vardı ama her şey yolunda gitti.
Alakası yok, devir sosyal medya devri, 2020' den bu yana ABD de tanismalarin yuzden72' su sosyal medyada olmuş Türkiye'de de yayılıyor, 2030 sonrasında hemen hemen tamamen app lerden olacak
Bakış açını anlıyorum, kendince bir çizgin var ve buna saygı duyuyorsun, bu güzel bir şey 💛 Ama sosyal medyadan konuşup sevgili olmak bence tek başına “basitlik” değil. Sonuçta sadece tanışma şekli değişti, insanlar artık sokakta değil ekranda karşılaşıyor 😅 Önemli olan sınırlarını korumak, niyetleri iyi okumak ve kendini değersiz hissetmemek. Peki sana göre nerede tanışmak daha “sağlam” geliyor? 💬
Cevap
2Cevap
Bende sosyal medyadan yazanlara bana yazan herkese yazar gözüyle bakıyorum maalesef
Bende öyle düşünüyorum, bu yanlış bi düşünce değil bence ya
Ben öyle her önüme gelenle olan birisi değilim herkesle olmam bi ilişkim olacaksa özel olmalı diğer türlüsü takılmak için gibi geliyor, böyle düşünen bi erkek olarak elini tuttuğum kişi de öyle herkesle olmayacak kendi degerini bilen birisi olmalı derim
Bana da öyle erkekler basit geliyor takılmak için yazarlar.
seni tercih etmeyebilirsin ama bu basitlik değil
Basitin kavramı nedir kardeşim
Sebep yokken yazmak aranıyormuş gibi geliyor ha mesela çevrenden biridir tavırlarını falan beğenirsin tanışmak için sosyal medyadan ekler yazarsın bu ayrı
Bu kavramlardan etiket işinden vazgeçin
bence yanliş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?