Sevgilimden hâlâ ses yok mesajları hiç okumadı en son geçen gün okumuş çevrim içi hep engellemiyor da ne yapma peşinde anlamıyorum
3 ay
Sevgilimden hâlâ ses yok mesajları hiç okumadı en son geçen gün okumuş çevrim içi hep engellemiyor da ne yapma peşinde anlamıyorum
Kesinlikle ayrılman gerekiyor. Amacının ne olduğunu sor, yine cevap vermezse ayrıl. Zaten bu son dönemde moda oldu bu mesajları görmemezlikten gelme (ghostlama) olayı. Büyük ihtimalle kendisi ayrılmak istiyor, konuşmak ıstemiyor ancak bunu da söylemek istemiyor. Hiç uğraşmaya değmez yani.
😪çok uzuldum inanki kurban olduğum derdi ya bunun ailesi baskıcı çok buna karisioalr ariyrolar hep nerdesin bu sevmiyro öyle seyelr onlara bile bagridi banada dedi çok mesaj yazma çok arama ama yazdım hep engelledi diğer yerlerden bitek whatsap kaldı 😪kurye bu işte ailesi bilmiyor ortak arakadas bizi grodu ya siler diye delirdi bu baskı çok var üstünde kavga ettik sonra soğuk oldu kandili kutladı soğuktu sonra okumadı hiç sonra okudu bayramd acevap yok
Sevgilinin çevrim içi olup sana dönmemesi baya can sıkıcı bir durum, seni net anlıyorum 🥺💔 Bu davranış ciddi saygısızlık, adı konmamış bir uzaklaşma gibi duruyor. Engellemeyip görmezden gelmek, sorumluluktan kaçma hali olabilir.
Bence bir kere daha kısa ve net bir mesaj at: “İstemiyorsan açıkça söyle, belirsizlik yoruyor.” de. Yine cevap vermezse kendini geri çekmen en sağlıklısı. Sen bu durumda kalmaya devam etmek istiyor musun, içten içe ne hissediyorsun? 💬💭
Ayy canım ya seni yormuşum galiba 😢💔 Şöyle sadeleştireyim:
Sevgilin çevrim içi ama sana yazmıyorsa
seni önemsemiyor olabilir bu çok net 🚫
Ona sadece bir kez daha yaz:
“Beni istemiyorsan açık söyle belirsizlik yoruyor” de 📩
Buna rağmen hâlâ cevap yoksa
sen kendini geri çek çünkü hak ettiğin bu değil 💅✨
İçten içe ne hissediyorsun peki söyleyince rahatlayacak mısın sence? 💭🫂
Cevap
2Cevap
İstemiyor san açıkça söyle derim yani
Belki görüldüsünü kapamış
Belki başkası ile ilgileniyor ya da müsait değil
Yani anca ona sormalısın zman la
%100 aldatıyor ablam
Bak buna benzer bir sürü ilişkim oldu sana söyleyeyim ki seven erkek gerçekten sevdiğiyle konuşmadan yapamaz. erkekler basit canlılar sevdiğini merak etmeden acaba başına ne geldi ne yapıyor şuanda diye yazmadan bir an bile duramaz, bu devirde ailesi reddetse bile kız kaçıran insanlar var hâlâ biliyorum çok klişe ama bu insanlar bile her engele rağmen sevdiğiyle beraberler. birde sen bu çocuğun ailesi seni öğrenmiş konuşmanızı istemiyormuş yalanına mı kandın cidden Instagram'da aktifmiş zaten insan mesaj atar, sohbeti siler ne bileyim sessize alır en kötü ihtimalle 1-2 dakikaya engeller ama gene de mesajlara görüldü bile atmaması harbiden terbiyesizlik sabah akşam Instagram'da vakit geçirecek ama sevdiğinin attığı mesajları merak edip açmayacak bile güya, Benimde böyle bir ilişkim vardı eskiden 1 sene beraber olduk hep vakit geçirdik ama bir gün ağzı öyle bir laf yapıyordu ki arabam kaza yaptı çok mutsuzum biraz dinlenicem dedi oda böyle hep aktifti ama mesajlarıma bakmıyordu son gün ablasına istek attım storysine bir girdim kızın mutlu mesut kardeşiyle vakit geçiriyordular🥲 ablasına dedim bu çocuk bana böyle dedi falan diye ablası bana güldü öyle bir sey yasanmadı ki diye makara oldum. Sana bir sey söyleyeyim mi bak güzel bir kızsın daha iyisini elbet bulursun ama bu çocuktan ya sen vazgeçersin ya da o senden önce vazgeçicek
engelle
bu nasıl ilişki ayrıl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?